Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#351572
George1 skrev: 16. maj 2023, 07:19 Stop nu dig selv med dette Samsung had, billigste Samsung budget 4k skærm købt for 7 år siden , ingen skærm producenter giver 7 års garenti på sådanne skader, kunne ske for hvilket som helst mærke.
Antal mæssigt vil der altid være flere Samsung skærme der får en skade, da det er verdens mest solgte tv mærke.
Det er intet had. Men noget er gået i stykker. Men 7 år er også flot.
...takket være reklame og sælgere, ja, så er de størst.

Man skal ikke rose et produkt som går i stykker. EOD.
#351573
PeterD skrev: 16. maj 2023, 10:53
George1 skrev: 16. maj 2023, 07:19 Stop nu dig selv med dette Samsung had, billigste Samsung budget 4k skærm købt for 7 år siden , ingen skærm producenter giver 7 års garenti på sådanne skader, kunne ske for hvilket som helst mærke.
Antal mæssigt vil der altid være flere Samsung skærme der får en skade, da det er verdens mest solgte tv mærke.
Det er intet had. Men noget er gået i stykker. Men 7 år er også flot.
...takket være reklame og sælgere, ja, så er de størst.

Man skal ikke rose et produkt som går i stykker. EOD.
Næ 7 år er ingenting holder som regel meget længere, bortset fra det forstår jeg ikke hvad du mener, du modsiger lidt dig selv.
#351578
Ja. Utroligt nok, men godt at der findes sælgere og massiv markedsføring.

Så kan du jo tolke på svaret fra
@hunden.

På et tidspunkt bliver alt bare for meget hvis EOD ikke slår til.
Man bliver bare så træt.
#351595
Dejligt- men idioti at vælge det samme mærke skulle man mene.

Men hvis trådstarter kan lide det, så må det være sådan, selvom der er så mange mærker at vælge imellem.

Go'weekend og nyd vejret.
#351599
Vel ikke idioti, at vælge det bedste 50 tommer tv du kan få til de penge.

Go weekend og nyd det dejlige vejr, hvis solen er generende for dit tv kiggeri kan jeg anbefale en af Samsungs topmodeller.
#351608
Problemet med dig, George1, er at du F****G ALTID SKAL HAVE DET SIDSTE ORD I TRÅDENE.

Du behandler dit mærke Samsung som om det er Guds gave til folket.

Hvis du nu bare ville argumentere på normal vis og sluge nogle kameler engang i mellem.

Det ENESTE der gør dig glad er at få det sidste ord.

Det er plat og latterligt, men det må vi jo leve med her på siden.

God weekend. Jeg gider ikke mere
#351609
Ok tak godt du fangede min joke Peter D 👍men skidt, så får jeg så det sidste ord, ikke mig der startede med at sabotere denne tråd, jeg kom med et godt bud uanset mærket til trådstarters budget, hvad kom dig og hunden med ? jeg svare heller ikke dig mere i denne tråd, må I have en fredfyldt weekend både hunden og Peter D.
#351617
Jeg er så gået fra Philips lcd, Panasonic plasma, Philips lcd, LG oled og nu til Samsung neo qled.
Jeg er faktisk meget godt tilfreds med Samsung, blev så træt af LG og deres burn in pis på oled, deres kundeservice er pisse ligeglade og ville ikke hjælpe mig, da det var uden for garanti og at de faktisk ikke dækker burn in skader.
Så lad dog være med at sælge en så amputeret lorte teknologi, mega flot billede lige indtil det var knap 3 år og så begyndte det ellers hurtigt at få massivt burn in, har læst at problemet skulle være for varm elektronik, som laver denne burn in skade. Det blev også så varmt på midten af skærmen, at man knap nok kunne holde en hånd på området.
Der var da lige en kæmpe brand risiko der 😱
#351621
Det lyder da godt, fint med alternativer til de 90 procent der foretrækker OLED, og ikke giver plads til at der kan være andre der priotere anderledes og har behov for noget andet end det OLED kan tilbyde.