Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
#351402
Beckham skrev: 5. maj 2023, 11:54
George1 skrev: 4. maj 2023, 11:24
160578 skrev: 2. maj 2023, 21:56 Opdateret opslag
Hvad betyder det ???

PS. Er ellers fan af billedet, men hvis du køber QD OLED 2022 har både Elgiganten og Power (Horsens) haft en del reklamationer på burn in allerede.
Ifølge sælger grundet LOGO, er lidt øv over det da jeg selv var lun på QD OLED med One C boks.
Interessant...de gør jo ellers meget ud af at fortælle at burn-in risikoen er væsent mindre på QD-OLED. Er det både på Samsung og Sony modeller?

Ja kom også bag på mig med så udbredt burn in, på 2022 model men relevant spørgsmål, ved faktisk ikke om det også gælder for Sony QD OLED tænker måske de sælger væsentlige flere Samsung QD OLED, men prøver at spørge næste gang jeg rammer butikkerne
Af 160578
#351407
Tak for dit svar.

Hvad er forskelle på LGs C2 og CS serie ?

Jeg er også nået fremtil det nok ikke skal være QN700, da jeg ikke har brug for 8k.

Philips er jo ikke hvad det har været engang, så slet ikke kigget i den retning O-O


Rasmus Larsen skrev: 4. maj 2023, 12:14 LGs 77" CS OLED TV har lige været nede i 15.999 kroner, men er desværre ikke på tilbud længere. Jeg synes ellers denne størrelse er oplagt, hvis du sidder 4-5 meter fra skærmen.

Ift. din liste, så synes jeg, at du skal strege Samsung QN700B. Det har 8K men på resten af LCD-teknologien følger det ikke med de to andre Samsung modeller.

Med dine krav og indenfor budgettet vil min anbefaling være et 65" eller 77" OLED TV. LG, Sony, Panasonic og Philips ligger meget tæt, særligt hvis man bruger en ekstern afspiller såsom Apple TV 4K, hvilket er min anbefaling.

Skal det være billigere i 65", så er der 65" Philips OLED707 til 9.990 kroner pt. Se Tilbudsjagten: https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Brugeravatar
Af Pede8000
#351409
160578 skrev: 6. maj 2023, 10:52 Tak for dit svar.

Hvad er forskelle på LGs C2 og CS serie ?

Jeg er også nået fremtil det nok ikke skal være QN700, da jeg ikke har brug for 8k.

Philips er jo ikke hvad det har været engang, så slet ikke kigget i den retning O-O


Rasmus Larsen skrev: 4. maj 2023, 12:14 LGs 77" CS OLED TV har lige været nede i 15.999 kroner, men er desværre ikke på tilbud længere. Jeg synes ellers denne størrelse er oplagt, hvis du sidder 4-5 meter fra skærmen.

Ift. din liste, så synes jeg, at du skal strege Samsung QN700B. Det har 8K men på resten af LCD-teknologien følger det ikke med de to andre Samsung modeller.

Med dine krav og indenfor budgettet vil min anbefaling være et 65" eller 77" OLED TV. LG, Sony, Panasonic og Philips ligger meget tæt, særligt hvis man bruger en ekstern afspiller såsom Apple TV 4K, hvilket er min anbefaling.

Skal det være billigere i 65", så er der 65" Philips OLED707 til 9.990 kroner pt. Se Tilbudsjagten: https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Du kan sagtens kigge i retning af Philips, de laver TV som er helt på højde med alle de andre, samlekvalitet og design er i top, hvis du undgår discount modellerne. Det gælder i øvrigt også de andre.

D