Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eglin
#351111
Hej

Skal bruge et tv til børneværelset. Skal udelukkende bruges til PS5 og streaming. Max 3000 kr. og 50 tommer.
Knægten er 8 år.
Hvad tænker i?

Mvh Henrik
Af henrik.yde
#351115
Eglin skrev: 23. apr 2023, 09:27 Hej

Skal bruge et tv til børneværelset. Skal udelukkende bruges til PS5 og streaming. Max 3000 kr. og 50 tommer.
Knægten er 8 år.
Hvad tænker i?

Mvh Henrik
Du har en tråd om stort set samme emne her:
viewtopic.php?f=2&t=53776&p=350817#p350817
Men bortset fra det så passer AU71 sikkert fint til prisen.
Af PeterD
#351120
Tag det billigste.

Det er kinesiske TCL som leverer panelet.

Desvære får vi ikke deres R655 i Europa og slet ikke hos Elgiganten, da det vil skade deres forhold og samarbejdsaftale med Samsung.

Så meget for fri konkurrence anno 2023.
Af Supergris
#351201
Der er tale om et brugt TV med tydelige brugstegn, hvad det så betyder.
Jeg synes deres Outlet-priser som oftest ikke er værd at gå efter, så måske vil det være en bedre ide at kigge efter noget brugt, hvor der sikkert kan findes fornuftige bud...
Af George1
#351208
Supergris skrev: 28. apr 2023, 03:55 Der er tale om et brugt TV med tydelige brugstegn, hvad det så betyder.
Jeg synes deres Outlet-priser som oftest ikke er værd at gå efter, så måske vil det være en bedre ide at kigge efter noget brugt, hvor der sikkert kan findes fornuftige bud...
Det er et godt tv til det trådstarter efterspørger, så igen vrøvl bare for at være Rasmus modsat sorry , der er 2 års garanti på outlet brugstegn eller ej , og du anbefaler så at kigge mod brugt hvor der måske ikke er garenti.
Af Supergris
#351251
Til gengæld kan man sikkert slippe for den halve pris eller få et TV, der er markant bedre til de samme penge; sådan er der så meget. Nogle forstår, andre gør ikke, heldigvis er det jo helt op til trådstarter, hvad han ønsker, men et konstruktivt indlæg, hvor der endda redegøres for tankerne bag, burde vel ikke være negativt, eller?

Det eneste jeg egentlig gør opmærksom på, er at bl.a. Elgigantens Outlet meget ofte, efter min mening, er prissat for højt...

Igen, igen ser jeg, at en person citerer hele mit indlæg, på trods af det står lige efter det indlæg, det relaterer til!
Til gengæld citerer han altid det komplette indlæg, så kan man nemlig ikke få kritik for at klippe og klistre, selvom jeg til enhver tid vil hævde, der ikke er nogen som helst grund til at citere andet, end det indhold man egentlig svarer på, da en tråd ellers hurtigt kan blive både stor og mindre uoverskuelig.
Ønsker man at læse hele det tidligere indlæg, er det altid muligt at gå lidt tilbage i tråden og finde det...
Brugeravatar
Af KimKaos
#351261
Supergris skrev: 30. apr 2023, 02:53 Til gengæld kan man sikkert slippe for den halve pris eller få et TV, der er markant bedre til de samme penge; sådan er der så meget. Nogle forstår, andre gør ikke, heldigvis er det jo helt op til trådstarter, hvad han ønsker, men et konstruktivt indlæg, hvor der endda redegøres for tankerne bag, burde vel ikke være negativt, eller?

Det eneste jeg egentlig gør opmærksom på, er at bl.a. Elgigantens Outlet meget ofte, efter min mening, er prissat for højt...

Igen, igen ser jeg, at en person citerer hele mit indlæg, på trods af det står lige efter det indlæg, det relaterer til!
Til gengæld citerer han altid det komplette indlæg, så kan man nemlig ikke få kritik for at klippe og klistre, selvom jeg til enhver tid vil hævde, der ikke er nogen som helst grund til at citere andet, end det indhold man egentlig svarer på, da en tråd ellers hurtigt kan blive både stor og mindre uoverskuelig.
Ønsker man at læse hele det tidligere indlæg, er det altid muligt at gå lidt tilbage i tråden og finde det...
😭♫•*¨*•.¸¸♪🎻