Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af michaeldk
#350988
Mojn

Jeg har et Panasonic 65JZ980, et ATV 4k og en LG soundbar. Fungerer normalt fint - indtil i dag. Når jeg løfter min ATV remote skrues lyden op på fjernsynet - og det er ikke via ATV, men fjernsynets "egen" lyd. Selv hvis jeg slukker ATV og Soundbar og løfter remoten, skrues der op for lyden. Jeg har genstartet alt hvad der kan genstartes uden hjælp. Der er ingen connection mellem ATV remote og TV nogle steder i menuen .. syntes det er lidt mystisk O_O

Nogle gode idder?

Edit : Remote genstartet, ATV genstartet, har taget strømmen fra TV i 2 min. Intet hjalp.
Af TFL
#351009
Læste lige hurtigt der er andre der haft nogle problemer. Det er vidst noget med Siri. Måske dette hjælper?:

So I started pressing random button combinations. FINALLY pressing the menu (button with the tv icon) and the down volume and holding them for about 5 or 10 seconds. The little blue light on my tv stopped blinking! I let go of the buttons and blue light on my tv was no longer blinking! Everything is now back to normal.
#351045
TFL skrev: 15. apr 2023, 23:08 Læste lige hurtigt der er andre der haft nogle problemer. Det er vidst noget med Siri. Måske dette hjælper?:

So I started pressing random button combinations. FINALLY pressing the menu (button with the tv icon) and the down volume and holding them for about 5 or 10 seconds. The little blue light on my tv stopped blinking! I let go of the buttons and blue light on my tv was no longer blinking! Everything is now back to normal.
Menu + Volume down = reset/genstart af fjernbetjeningen og det virkede ikke - i første omgang. Tog strømmen fra TV'er og prøvede igen og satte strøm til TV'et og nu virker det igen .. spøjst :)