Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thomlr
#350778
Hej. Budget er 6000 kr og skal bruges i sommerhus. Max størrelse er 50 tommer men mindre kan også gøre det ( eks 48 tommer). Hit me :-)
Af henrik.yde
#350796
Det giver vist ingen mening at anbefale et "Harald Nyborg" TV til 1500,- kr, når trådstarter har et budget på 6000,- kr.
Af Supergris
#350806
Blot fordi der er et budget, er det vel ikke ensbetydende med, at alle pengene nødvendigvis SKAL bruges?
I det specifikke tilfælde er der selvfølgelig kun tale om en brøkdel, men hvis man sammenholder det med, hvad jeg opfatter som behovet, synes jeg nu ikke Nokiaen lyder helt tosset, hvis den ellers var til at få fat i?
Hvis kvaliteten ikke lever op til, hvad man forventede, så kan det vel enten leveres tilbage eller finde et nyt hjem, uden det har kostet ret mange basseører...
Af PeterD
#350845
Spændende!

Hvis du kunne skrive en kort anmeldelse om hvad du syntes om skærmen, oplevet kvalitet og hvor let det er at indstille. kunne andre måske også finde på at købe skærmen, hvis du er tilfreds ?
Af Supergris
#351413
PeterD, måske det er fordi, du altid skriver i datid, når du benytter: "synes".
Hvad han syntes tidligere i forhold til nu, er vel ikke særligt interessant?
Af PeterD
#351414
Det er så rigtig nok.

Grammatik er ikke min mest stærke side. Bare folk får god billedkvalitet for pengene uden at blive r**rendt på pengepungen, så er jeg egentlig fint tilfreds.
Af yeshuah
#353310
Jeg leder også efter TV 48-55 tommer i denne prisklasse. Sommerhus med store vinduer på alle sider af TV'et. Skal kunne fungere til Tour De France i solvejr - og så eller være hæderlig til aften film, lidt spil og sættes til en Sonos Beam.

mvh.