Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LaH
#350055
Hej alle

Jeg har i dag et Sony KD-55A1 og har været glad for det. Overvejer at gå en smule op i skærmstørrelse, men har et begrænset budget på kr 5000. Forestiller mig skærmenes kvalitet har udviklet sig positivt siden jeg købte Sony tv’et, så måske et af de mange tilbud matcher kvaliteten eller måske er bedre.

Hvad siger I andre? Kan jeg finde noget større (60-65”) til max kr 5000, som er bedre end Sony’en?

Bl.a. åbner Power en ny butik i Næstved, der har et tilbud som kunne være interessant for mig?

Håber på nogle konstruktive svar, da jeg ikke har meget forstand på markedet - der er voldsomt mange modeller derude…
Af Beckham
#350071
Uden jeg lige her og nu har overblikket over de aktuelle priser, så tror jeg det kan bliver svært at finde noget som matcher\overgåer A1 i billedkvalitet for 5000 kr.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#350085
Lige nu er der ikke de vildeste tilbud på 65" til omkring 5.000. Måske er lagrene af de billigere skærme udsolgt efter de seneste måneders aggressive tilbudskampagner.

Beckham skrev: 2. mar 2023, 14:40 Uden jeg lige her og nu har overblikket over de aktuelle priser, så tror jeg det kan bliver svært at finde noget som matcher\overgåer A1 i billedkvalitet for 5000 kr.
Billigste 65" OLED er en Panasonic fra 2021 og koster 8.000. LG's A1 ser ud til at være udsolgt alle steder og tror heller ikke den har været under kr 7-8.000. Faktisk kan man lige nu kun få et 65" C1 til kr 10.367 mens A1 er helt fjernet fra pricerunner....dvs ingen forhandler har det mere. Til gengæld koster A2 pt kr 12.190.