Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#349885
Henrik B. skrev: 16. feb 2023, 08:04 Man bli'r så træt!! :s
Det er tydeligt at IT-Bruger blot er en forsmået Samsung fanboy, som er bitterlig træt af, at det ikke er det mærke han sværger til, som er det som anbefales bredt. Og så vælger han at kritisere de mennesker som anbefaler OLED bredt, fordi det er den bedste (mest naturlige) billedkvalitet på markedet, mens han selv er fuldstændig uimodtagelig for sund fornuft, når det handler om andet end Samsung... :D :D :D :D :D :D :D

Det er selvfølgelig svært, hvis man ikke er den store tech-wiz, og man bare tror på alt som kommer fra et firmas marketingsafdeling.
Hér er lidt underholdning, i form af en tidligere tråd, hvor IT-Bruger fører sig frem. :D :D :D
viewtopic.php?f=2&t=50769
Det rabler tydeligvis for staklen når han slynger om sig med vendinger som f.eks "forsmået, fanboy" "sværger til" "uimodtagelig for sund fornuft"

Og alligevel så kom der en klukkende ægte fanboy frase da han skrev "fordi det er den bedste (mest naturlige) billedkvalitet på markedet" :D :D :D

Well....hvis jeg nu var så "uimodtagelig for sund fornuft, når det handler om andet end Samsung" som den forvirrede Henrik hævder, så burde jeg have købt et Samsung tv for længe siden. Virkeligheden er bare at jeg aldrig har ejet en Samsung fladskærm eller monitor for den sags skyld. Har faktisk kun haft Panasonic siden jeg gik væk fra tv med billedrør - før havde jeg primært Sony med trinitron billedrør.

Denne bemærkning Henrik i kådhed også fyrede af, er jo bare endnu mere komisk....for at sige det mildt O_O
....og man bare tror på alt som kommer fra et firmas marketingsafdeling.
Gad vide om det kunne falde ham ind at den bemærkning rent faktisk kan applikeres på hans egen adfærd herinde på flatpanels.dk, for ligesom en håndfuld andre brugere herinde så kunne han og hans ligesindede sagtens være LG's salgsambassadører på sitet her og burde egentligt få betaling for deres evige og kontinuerlige (hårdnakkede) indsats for at fremme salget af tv bestykket med LG's OLED paneler :D :D :D :D