Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ped125
#348757
Hej

Nu har jeg brugt uendelig meget tid på at læse diverse indlæg på nettet.
Og er kommet frem til at det nok skal være Oled, da det åbenbart er så meget bedre end alt andet.
Jeg har et Lg Oled nu, med burnin og slør fra 2017. Derfor har jeg været lidt skeptisk med Oled. Men der er sikkert sket meget med Oled siden 2017.

Jeg har luret lidt på Lg C1 og læst jeres test osv. men giver det mere mening ag købe C2, er det små 3000kr bedre.
Eller er der noget der er bedre.?
Det er primært til almindelig TV og fodbold/golf og film.
Havde egentlig besluttet mig for ikke at bruge alt for mange penge, men vil også gerne have et lækkert TV når man nu er uden i et køb.

Mvh
Peter
Af jkn789
#348760
hvilken størrelse går du efter?
du kan se en oversigt over de forskellige tilbud her https://www.flatpanels.dk/januarudsalg2023.php
Af jkn789
#348763
her er en sammenlignings video af C1 og C2 fra den anerkendte engelske hdtv test
Af steadi
#348771
C1 i 65" er reelt udsolgt eller kun tilgængeligt i en meget høj pris. Ifølge pricerunner lige under de 20k.
Engang imellem har Elgiganten et styk på lager, men mit bud er, at det er tv, som er returneret.

Men, hvis du finder 65" C1'eren til en god pris, så sig endelig til, jeg leder også! :D
Af henrik.yde
#348775
Der er masser af muligheder for OLED i 65 tommer. LG fremstiller jo panelerne til samtlige producenter/mærker af OLED TV. Dog lige med undtagelse af Samsungs QD-OLED, der (selvfølgelig) fremstilles af Samsung selv. Så der er jo mulighed for enten Panasonic, LG, Philips, Sony, etc.