Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#348605
Hej, jeg diskuterer disse 2 LG 50" NANO80 (3999,-), Samsung 50" Q60A (4111,-). Min familie ser ofte musik- og filmunderholdningsprogrammer, så billedkvaliteten er vigtig.

Giv venligst råd. Eller er der nogen der kan anbefale en anden i samme prisklasse? Tak!
#348622
Hvis de vil have den bedste billede kvalitet skal de købe oled tv som giver den bedste billede kvalitet på markedet. Du kan kigge på oversigten her på siden over januar udsalg.
De kan få et 55 tommer Panasonic oled JZ1000 for 6666 kr som er noget over de 4000 du har som udgangspunkt, men det er alle pengene værd at overveje oled, særligt når de vægter film og musik højt.
Hvis de ikke vil ofre mere end de 4000 vil jeg også anbefale det Panasonic jx810 som Henrik Yde henviser til.
#348653
Det er ikke alle, der går så meget op i TV, at de har lyst til at ofre for meget på deres TV, så når der udtrykkeligt står, at der ønskes et TV i en bestemt prisklasse, mener jeg ikke, det gavner noget at anbefale et TV i en helt anden prisklasse, på trods af, du ellers har helt ret i, hvad du skriver...

Når Panasonics LCD-modeller er på tilbud, hvilket normalt sker med jævne mellemrum hos POWER, er det normalt en no brainer, hvis man er på jagt efter et ok TV til en rigtig fin pris...