Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347440
Jeg har en desværre en større ”brokker” vedr. timingen af anmeldelse af Panasonics 2022 modeller med Master pro EX panel…

Med udgangs punkt i flere feeds her på siden og antallet af anmeldelser af både forventede top og ”entry level”modeller fra f.eks Sony, LG og Philips det sidste års tid.

jeg er gammel skolelærer og har en privat/nørdet interesse i politisk spin og sprogbrug.

Feeds som jeg reagerer på:
Indlæg om EX panels. 30 % mere lys., Philips 807 mørke scener – det samme på jeres søster kanal flatpannelsHD.com., Om Panasonic i et feed ”…modtager sidst på ugen/47”.

Sidste Panasonic review fra 21 december 2021- for sent til både Black Friday og den sidste julehandel

Det er interessant at I vælger at anmelde Sony’s A80K/entry level model lige efter at deres top model Sony A95K er anmeldt. Og ikke har valgt at anmelde Panasonics topmodel LZ1500/LZ2000 først med master OLED Pro panel?? Der er andre mindre anmelder sites her i DK som åbenbart havde bestilt et ”i god tid…?”. Og deres test er klar. Ligesom på AVforum.com

Det er jo det der ”Master-EX panel, som åbenbart PT, er ”sidste skrig i OLED . Og Panasonic gør det åbentbart fremragende på de andre sites...

Sprogbrug i Philips 807. ” En skovl for en skovl…”.
Der bliver ingen negative ord brugt, selv om brugere spørger(både her på flatpanels.dk, og søstersiden flatpanelsHD.com) ind til ”oplevelsen af meget mørke scener”. Her kunne man jo bare skrive at,” vi er skuffede over at Philips ikke formår at får mere ud af panelet ”, ”men det jo heller ikke med Master pro EX panel” (…og nu kan man sørme vinde et 807 her på siden… ;-)??