Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trapsa
#347530
Spunk skrev: 25. nov 2022, 10:32 Ja, det var sgu en tynd kop te i år.. jeg havde sikret mig et 65" lg c1 hos elsalg, troede jeg, men så annullerede de ordren, -nu er jeg igang med at tvinge dem til at opretholde aftalen...
Samme skete for min søn:
Hej,

Vedrørende din bestilling af LG OLED65C15 TV, blev det desværre udsolgt på meget kort tid.
Derfor kan vi ikke leverer din bestilling og bliver nødt til, at annullerer din ordre.
Er beløbet reserveret på din konto, vil vi slette reservationen, så beløbet bliver frigivet igen.
Dette gælder også betaling via MobilePay.

Vi ved det er frustrerende og vi beklager mange gange.


Sig endelig til hvis du for held med et eller andet
Af steadi
#347531
Prøv at se nogle af de seneste indlæg i tråden “OLED TV Prisudvikling”, der er en, som har oplevet det samme, men hvor Elsalg alligevel imødekommer aftalen efter, at der er taget kontakt til dem.
Af trapsa
#347538
steadi skrev: 25. nov 2022, 23:19 Prøv at se nogle af de seneste indlæg i tråden “OLED TV Prisudvikling”, der er en, som har oplevet det samme, men hvor Elsalg alligevel imødekommer aftalen efter, at der er taget kontakt til dem.
Vi skriver til EL-SALG, at vi forventer at de overholder aftalen, nu når de har sendt en ordrebekræftelse på købet.
#347573
Største risiko er jo nok en eventuel reklamation. Så kan der være noget med øget fragtpris også, men det har du sikkert tjekket.

Jeg køber generelt ikke noget uden for DK, som jeg ikke er beredt på at afskrive fuldstændigt i tilfælde af, at produktet går i stykker.