Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347311
Hej. Har haft meget kig på LG oled 77 C1 fra enten elgiganten eller dustin til hhv 1500 og 14000.
Nu er jeg imidlertid blevet i tvivl om jeg i stedet skal vælge LG oled 77 A1 til 11000.
Da jeg ikke spiller overhovedet og ikke har brug for en del af de features C1 tilbyder.
Men jeg vil nødigt gå på kompromis med kvaliteten af billedet. Så er der nogle der har noget klogt at sige, så vil jeg sætte pris på det :D
#347314
Med de priser begge modeller er at finde til lige nu, kan jeg godt forstå din tvivl.
Begge TV er rigtig gode køb og prisforskellen er lige nøjagtig så stor, at valget kan blive svært, men med dit behov, ville jeg personligt spare pengene og gå efter A1.
Du vil ikke komme til at savne noget med hensyn til billedkvalitet i hverdagen, når du ser TV, men jeg ville personligt lige vente til på fredag, for at se hvilke tilbud der ellers kommer...
#347325
Enig...hold øje med lagerbeholdningen i løbet ugen. Sidste år var den model jeg skulle have udsolgt da vi nåede til selve BF. Jeg havde så fået fat i en inden vi nåede til fredag, men bare bevis på at de kan blive udsolgt inden vi når selve dagen.