Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HenrikSNielsen
#347281
Jeg kigger på forskellige Samsung modeller og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge.

q70b, q80b, qn85b, etc.

Jeg kan forstå jeg skal gå efter VA og ikke ISP, men har I gode bud til hvilket et jeg skal vælge og Hvis det ikke skal være Samsung, så tænker jeg LG kunne være en idé, men her ved jeg slet ingenting - jeg ved ikke de overhovedet er på niveau med samsung osv.

på forhånd tak
henrik
Af PeterD
#347290
Samsung laver desværre for dem ikke markeds bedste billedkvalitet til prisen.

De må stadig være ærgerlig over at de ikke gik med på OLED bølgen i tidernes morgen, men holdt fast i at videreudvikle på LCD skærmen.

Især nu da prisen på OLED er kommet så forholdsvis langt ned i pris..
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#347301
PeterD skrev: 21. nov 2022, 06:13 Samsung laver desværre for dem ikke markeds bedste billedkvalitet til prisen.
De må stadig være ærgerlig over at de ikke gik med på OLED bølgen i tidernes morgen, men holdt fast i at videreudvikle på LCD skærmen.
Især nu da prisen på OLED er kommet så forholdsvis langt ned i pris..
Off topic
Med overskriften til denne tråd skulle det være nemt at finde dig her....uden at du egentligt bidrager med noget selvom der klart og udtrykkeligt bedes om et eventuelt bud på et godt 75" Samsung tv med et max budget.
Evigt og altid skal du føre din egen lille hadefulde krig mod Samsung ind hvor det end er muligt. Tror mange andre som er begejstrede for OLED efterhånden også synes du pinefuld og utidig ud over alle grænser.

Gid du snart kunne blive voksen og anstændig og forstå at du altså ikke er pertentlig!


On topic: der er flere tv der kunne matche dit ønske:

75" Samsung The Frame 2022 til 14K
77" LG C1 til 14K

Hvis det ikke ligefrem haster så er det muligt at QN95B kommer ned i det ønskede prisleje når januar udsalget skydes i gang.
#347367
Jeg har en QN90B (95 modellen så har du one xonnezt boksen som jeg ikke gider betale ekstra for. Så meget bedre er den ikke.

Gør dig den tjeneste og få sådan en topskærm kalibreret ! Det gør virkelig underværker. Især fordi de har så mange indstillings muligheder det gør virkelig meget på billede delen