Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRB89
#347144
Hey folkens

Jeg står og skal opgradere til et 65” OLED, da jeg synes mit 55” C9 er for bette :p

Havde egentligt planlagt at skulle have LG b1 da det var på bud, men desværre blev det udsolgt :/

Har så overvejet powers tilbud på PANASONIC 65" 4K OLED TV TX-65JZ980E, men har ingen erfaring med Panasonic. Så derfor vil jeg gerne høre jeres mening, hvordan er dette TV i forhold til LG b1? Og hvordan er det i forhold til mit nuværende LG c9??

Håber i har nogle gode inputs :D
Af Beckham
#347147
TJaah..det er jo LG som leverer panelerne til Pana, så der vil næppe være en verden til forskel på billedkvaliteten.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#347151
Hvis du anvender de indbyggede apps i C9 så er det ikke sikkert at de samme apps er tilgængelige og på samme måde som du er vant til ved at skifte over til Panasonic. Bruger du en ekstern konsol/tv-boks som Apple TV, Chromecast eller Nvidia Shield TV så skulle du ikke opleve de store forandringer når du streamer, da brugerfladen er den samme.

Personligt er mine øjne ret glade for de billedprofiler Panasonic leverer i deres tv, da jeg synes de virker langt mere naturlige og levende pga den måde de har bestemt at billedchippen skal optimere/skalere billedet.
Af RigVader
#347152
Står i samme båd og har bestilt JZ980 65”. Hvis det betyder noget, spurgte jeg en kalibrator om der ville være et af de 2 der ville give det bedste billede efter kalibrering og han pegede på JZ980.