Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347132
Kiggede forbi FP's artikel der indeholder en oversigt over de bedste Black Friday 2022 tilbud. Slog op på linket til priserne på QE65S95B og bemærkede at alle på når én butik sælger til den vejl pris på kr 25.990. Den ene butik der var billigst havde faktisk en ekstra bonus rabat. Deres almindelige rabatpris hedder kr 19.740 MEN hvis man så tilmelder sig deres medlemsskab som koster kr 52 for de første 14 dage så får man prisen helt ned i kr 16.610, hvilket må siges at være et tilbud af format.

Vær OBS på følgende tre ting:

  • Normalt får man gratis fragt med ved at tegne et medlemsskab men logisk nok tillægges der en fragtpris ved køb af større varer som f.eks. tv. Bemærk at som hos de fleste andre butikker så skal der betales for fragt af tv.
  • Hvis du bestiller et QE65S95B og samtidigt opretter dig som medlem, så får du de første 14 dages medlemsskab for kr 52.
  • Når du har fået bekræftet din ordrebestilling og det afsendes som annonceret og leveres indenfor 48 timer, så opsig medlemsskabet med mindre du har tænkt dig at forblive medlem til en månedlig pris på kr 129.
Link til netbutikken: https://www.shopbetter.dk/shop/product/ ... ant=439744
#347138
Ghidora skrev: 16. nov 2022, 14:33 Jeg ville personligt ikke handle med sådan en slags side!

Kunne forestille mig det er et mareridt hvis man har en reklamation!, specielt på et TV?!?

Håber jeg tager fejl...

https://www.proff.dk/firma/shopbetter-a ... TFD6I10MJ/

Ikke det bedste regnskab på det danske selskab?
Forstår godt bekymringen men sådan ser regnskabet ud for rigtig mange butikker i dagens Danmark, for at de kan klare sig økonomisk pga de komplicerede og komplekse moms/skatteregler (som primært er skræddersyede til de helt store selskaber og virksomheder).

Desuden så er det ofte et eksternt værksted som står for håndtering af RMA og eventuelle reparationer. Tror ikke nogen salgsbutikker har eget værksted hvor de selv udfører reparationer. Det gælder også for feks. Power, Yousee eller Skousen.
Senest rettet af IT-Bruger 16. nov 2022, 15:44, rettet i alt 1 gang.
#347139
michaeldk skrev: 16. nov 2022, 14:39 Uuuh .. denne her får det til at stritte lidt på mig ...
Der findes et hav af butikker som lever af at tilbyde ekstra lave priser mod et fast månedligt beløb for medlemsskab. Kunne nævne Luxplus som jeg har købt hos gennem mange år når der skulle købes plejemidler og kosmetik og jeg kunne udnytte den første måneds gratis abonnement. Inden måneden var omme havde jeg købt alt det jeg havde behov de kommende 6-12 mdr og opsagde medlemsskabet som derefter koster kr 89/måned.

De lever af at have passive medlemmer som er for dovne til at opsige medlemsskabet eller glemme det.

Disse butikker kan ikke sammenlignes med svindlere der med meget småt skrevet eller uden at gøre helt klart at man forpligter sig til et medlemsskab der koster adskillige hundreder kroner hver måned.
Har købt stort ind af hudplejeprodukter i andre lignende butikker med kæmpe besparelser og meldt mig ud inden jeg skulle betale for unødigt medlemsskab. Har aldrig oplevet problemer af nogen art. De butikker som lugtede af humbug har jeg bare styret udenom.

Shopbetter eller Luxplus leverer skam varen og tilbyder naturligvis ikke samme personlige service som hvis man går ned i Elgiganten. På den anden side så har vi da haft mange brugere herinde som har oplevet store udfordringer i Power og Elgiganten når det kom til RMA og betydet useriøs håndtering, afvisning eller meget lange behandlingstider.
Der findes altid lykkehistorier og kedelige historier i alle brancher og butikker.....ingen butik er fejlfri. Man skal bare selv være vågen og vaks og slå til når der kommer et godt tilbud på en vare man ønsker.