Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347017
Mit Sony KD-49XE9005 TV vil ikke længere installere apps af en eller
anden grund. Når jeg sætter en installation igang kommer der blot et billede der siger "afventer" og intet yderligere sker.
20221112_113546.jpg
20221112_113546.jpg (435.58 KiB) Vist 623 gange
Det er fuldt opdateret og der er rigelig med plads. Selv apps jeg afinstallerer vil det heller ikke geninstallere.

Min internet hastighed er ikke den hurtigste med omkring 10-20 mbit/s up/downstream men kan ikke se det skulle være problemet.

Nogen bud på hvad der kan være galt eller hvad jeg kan checke?
#347019
Gå ind i "play store" app'n. Vælg indstillinger og apps (på dit profil billede).
Så kan du kigge under opdateringer om den ikke allerede er igang med at hente opdateringer, og det du vil installere sættes bagerst i køen.
#347025
Hvis det ikke allerede er forsøgt, ville jeg gendanne tv til fabriksindstillinger. Jeg har ved de seneste to opdateringer til mit A1 oplevet, at der efterfølgende ikke kunne gemmes tv stationer, når man søgte eller skulle opdatere kanallisten. Eneste hjælp på problemet var, at gendanne tv, men selv det kunne volde problemer begge gange. Mit tv accepterer tilsyneladende ikke længere gendannelse via software/indstillinger, men et “hardreset” via betjeningsknapper på tv virker.
#347027
@bbplayer, der var ganske rigtigt en del apps der stod med afventende opdateringer, men ingen var igang med at installere. Det hjalp ikke at stoppe de forskellige apps afventende opdateringer heller. Men tak for forslaget.

Løsningen blev at nulstille TV'et som @MigSelv foreslog og så starte forfra. Nu kan apps igen installeres.