Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347048
Mød op personligt og *gok* dem i nødden, så de får det ind med skeer.

Der må være en "kontaktperson" i butikken ?

En skærm kan jo ikke bare stå af efter 6 måneder uden der er noget galt og det må butikken da kunne se ?

Garanti er vel garanti ?

Og nej. De skal ikke begynde på noget andet sjov..
#347049
Enten kan du insistere på at butikken tager TV’et og sender det samme vej - dvs til dem de har henvist dig til - eller også kører du udenom og arrangerer det selv. TVet ender samme sted i sidste ende. Den ene metode tager bare længere tid.
#347053
Jeg har 2 gange tidligere brugt https://servicebroker.dk/ i forbindelse med reperation af Panasonic TV. det var i henholdsvis 2009 og 2014. Det har alle gangene fungeret 100% efter bogen, uden problemer. Kan varmt anbefale at gå direkte igennem dem, i stedet for at skulle bruge tid på at Power håndtere kontakten og afhentningen. Så hellere at det sker direkte ved værkstedet hvor man kan følge processen helt nøje.

De kommer og henter fjernsynet, laver det, og aflevere det igen.
#347067
Inside skrev: 14. nov 2022, 07:12 Jeg har 2 gange tidligere brugt https://servicebroker.dk/ i forbindelse med reperation af Panasonic TV. det var i henholdsvis 2009 og 2014. Det har alle gangene fungeret 100% efter bogen, uden problemer. Kan varmt anbefale at gå direkte igennem dem, i stedet for at skulle bruge tid på at Power håndtere kontakten og afhentningen. Så hellere at det sker direkte ved værkstedet hvor man kan følge processen helt nøje.

De kommer og henter fjernsynet, laver det, og aflevere det igen.
Tak for din tilbagemelding.
Syntes bare det var mærkeligt at få sådan et link fra 3 part, og det virkede lidt suspekt.
Men det vil jeg nu prøve så, hvis det sparer noget tid.