Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af m.s.s
#344781
Hej Alle

Power har i øjeblikket tilbud på dette tv, til 6888.- plus 500.- cashback på gammelt tv.

Er der nogle herinde som har hands-on erfaring med tv'et? n ting er hvad youtube anmeldelser siger, noget andet er dagligt brug. Desværre kan jeg ikke finde en test her på flatpanels af tv'et.

PT har jeg et ældre 40" Samsung fra 2015 og en lys stue, jeg ved at lyset ikke er så kraftigt på OLED som LED, men billedet er bare bedre IMO, samtidig er det oftest mørkt udenfor når det bliver brugt.

Skal jeg købe, eller skal jeg vente? eller er der andre modeller jeg skal kigge efter, budgettet er max 7000.- og max 55" samt AndroidOS er at foretrække 8-)

pft og rigtig dejlig dag derude.
#344783
Det kan du roligt købe. Du får et TV med billedkvalitet fra "øverste hylde". Og tilmed 4 sidet Ambilight + Android, med en vis garanti for fremtidige opdateringer. Da TVet blev lanceret i 2021 var den vejledende (vildledende) udsalgspris 19000,- kr. Forgængeren OLED855 er testet her på siden af Flatpanels, og fik en såkaldt Top-Anbefalings Award. Du kan finde testen her:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1600853275
#344797
Jeg synes, at det er en super pris for Philips OLED856 (hedder også OLED806 med anderledes fod) og det er vildt hvad man efterhånden kan få så godt som markedets bedste billedkvalitet til.

Billedindstillingerne er som udgangspunkt lidt kras men det er nemt at ændre. Film-profilen er et godt udgangspunkt og vi hjælper gerne her i forummet.
Af kabri
#344820
Husk at butiksansatte ofte forsøger at sælge dig en skærm som de tjener højere provision på. Gode tilbud er skabt for at lokke dig ind i butikken til salgstalen.