Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jonassen
#344103
I know...det er bare at jeg havde holdt øje med priserne på netop A90J i et godt stykke tid, og gået og savlet..
Syntes 22.000 var på det forkerte side af min budget grænse..men ja...nu må vi se... O-O
Af Beckham
#344111
I know...det er træls når man lige har set sig varm på en specifik model og prisen så ryger op igen. Og ingen tvivl om at A90J er et rigtig fint tv.
Af allo
#344112
i mellemtiden kan du vælge (eller lade være) med at se det på det på denne måde:

- du har ikke givet ekstra ca.108% mere for noget som IKKE er ekstra 108% mere værd...(65" A90J vs. et 65" OLED til 8888kr.)
Senest rettet af allo 2. aug 2022, 19:43, rettet i alt 1 gang.
Af TFL
#344116
Tillykke med købet. Har selv set på de to modeller men er mere faldet for A80K pga den lidt mere matte skærm. Det ser ud til den lige pt er sat ned…lidt sent at nævne nu du har købt 😅
Af allo
#344122
Jonassen skrev:Det er er bedre TV, men ikke 108% mere værd...det har du ret i.
Men ja, jeg har en svaghed for Sony og ofrer gerne mere...
jeg ved hvad du mener...personlig er jeg mest til Panasonic...og personlig ville aldrig vælge en af de modeller som både LG, Philips og Sony indtil videre har produceret - jeg ville enten gå efter Panasonic's 1500 eller 2000 serie - og det uden at blinke :-)
Af Beckham
#344123
TFL skrev: 2. aug 2022, 17:56 Tillykke med købet. Har selv set på de to modeller men er mere faldet for A80K pga den lidt mere matte skærm. Det ser ud til den lige pt er sat ned…lidt sent at nævne nu du har købt 😅
Ja..A80K sælges da til en god pris lige nu i betragtning af hvor ny den er på markedet.
Af Beckham
#344135
Det var da utroligt alligevel. En ting er at de downgrader LCD tv'ene i disse år, men at de også begynder at gøre det med OLED modellerne er da lidt skuffende.
Af Jonassen
#344147
Jeg har ikke haft mulighed for at lytte til A80J eller A90J, men et AF9...det lød ret godt.
Men jeg altid haft mit TV koblet til min surround receiver, synes et stort billede fortjener stort lyd. 😎
Kan aldrig nøjes med TV'et eget lydsystem.