Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#343839
Jeg var i power i dag for at købe et Samsung QN95A. Jeg har en lys stue, og skal bruge et godt oplyst tv - alle anbefaler QN95A (også sitet her) så jeg følte mig meget tryg ved beslutningen.

I stor power-stil skynder sælgeren at sige, at det er et dårligt valg. Jeg skal købe den nye Nanocell fra LG. Meget bedre (siger han).

Normalt ville jeg bare søge nettet. Men jeg synes ikke der er meget information om de nye LG skærme, endnu, ift. test osv.

Er der nogle kloge hoveder herinde der måske har en mening? Dette var tv'et jeg blev anbefalet:

https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/lg-65 ... p-1333766/
#343843
Lad være med at lytte til salgsgas fra ansatte i Power og Elgiganten. Man får meget bedre info her på sitet + diverse online reviewers! Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har stået for at hjælpe familie eller venner i Power/Elgiganten for netop at undgå at de bliver prakket noget på.
#343847
Og skal det bare være Samsung, så har Samsung for første gang i årtier faktisk lavet et rigtigt rigtigt godt og helstøbt TV: Samsung S95B - i forhold til hvilken sammenligningen imellem QN95A og Nanocell fra LG bliver en decideret ligegyldig akademisk øvelse, selv om det stadig er noget sælgervrøvl han får fyret af.
#343854
TBC skrev: 22. jul 2022, 17:03 Og skal det bare være Samsung, så har Samsung for første gang i årtier faktisk lavet et rigtigt rigtigt godt og helstøbt TV: Samsung S95B - i forhold til hvilken sammenligningen imellem QN95A og Nanocell fra LG bliver en decideret ligegyldig akademisk øvelse, selv om det stadig er noget sælgervrøvl han får fyret af.
Desværre er S95B'eren over budget i denne omgang. Men jeg føler QN95A bliver anbefalet fra højre og venstre, så jeg føler mig ganske tryg i denne omgang :)
#343855
Ak…de såkaldte rådgivere fra Power og Elgiganten…
Det minder mig om dengang jeg skulle købe mit Sony XF90 tilbage i 2019, jeg havde læst diverse anmeldelser på nettet, herunder Flatpanels, og besluttede mig på at det skulle være den…
Sælgeren hos Power forsøgte ihærdigt på at sælge mig et eller andet TV fra Samsung, men jeg holdte fast på at det var XF90 jeg ville have, en beslutning jeg stadig er glad for at have taget. :D