Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Valority
#343623
Hej,

Jeg har købt et LG 55" C1 fra outlet med standen "Retur fra service" til ≈6000 kr.

Jeg vil mene at det er en fornuftig pris for et C1, men ville lige høre folks input, da TV'et ikke er helt nyt.
Af LarsCJ
#343638
Virker måske en anelse dyrt for et brugt Tv, der allerede har været på værksted en gang - men ifht. den aktuelle pris på modellen er der selvfølgelig tale om en pæn besparelse. Især hvis det stadig ser ud som nyt. Det har været nede i 6.666 kr. på udsalg. Du kan dog glæde dig over, at der fortsat er 2 års reklamationsret på Tv'et.

Har du tjekket, hvor mange timer det har kørt?
Brugeravatar
Af Valority
#343645
LarsCJ skrev: 12. jul 2022, 11:57 Virker måske en anelse dyrt for et brugt Tv, der allerede har været på værksted en gang - men ifht. den aktuelle pris på modellen er der selvfølgelig tale om en pæn besparelse. Især hvis det stadig ser ud som nyt. Det har været nede i 6.666 kr. på udsalg. Du kan dog glæde dig over, at der fortsat er 2 års reklamationsret på Tv'et.

Har du tjekket, hvor mange timer det har kørt?
Jeg har lige tjekket gennem Service Menuen, og der står UTT til 418.
Det ser ud til at det er panelet, som er skiftet. Så det kan være at der tidligere har været problemer ved det.
Af Ghidora
#343743
Ville ikke være bange for det fejler noget, men omvendt syntes jeg ikke prisen er god nok i forhold til tilbuds prisen... men okay hvis det koster 8500 kr. nu så er 6000 vel egentligt en fin pris?