Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#343535
Hej forum :)

Jeg har købt et halv gammelt Samsung UE46D8005. Jeg har nu indstillet billedet i følge Flatpanels anbefalede indstillinger, heriblandt at man får det bedste billede ved at bruge billedetilstand "Film". Nu opstår problemet så, som er at efter at have valgt "Film" som billedetilstand og lukket menuen igen, så efter at have været tændt ca 20-30 mins tid så skifter TV'et selv tilbage til billedetilstand "Dynamisk".

HVORFOR?! :s


På forhånd tak for hjælpen.




//AnApeX
#343538
Blackspot4200 skrev: 6. jul 2022, 13:29 Formodentlig fordi skærmen er i “Butikstilstand” et sted i menuen kan du ændre det til “Hjemme” jeg kan dog ikke huske præcist hvor i menuen det er, på den model :)
Det vil jeg lige prøve at lure på i aften når jeg er ved skærmen :)
#343571
PeterD skrev: 7. jul 2022, 16:25 Så er det blevet bedre efter du har rettet det i menuen?
Forsøgte at finde den menu hvor man kan slå butikstilstand til og fra uden held. Men må prøve at nulstille alle indstillinger der er mulige at nulstille næste gang jeg er der hvor skærmen står. Skal nok lige smide en update her på siden når jeg har leget med det næste gang :)
#343608
Grib din Samsung-fjernbetjening, og tryk på Hjem-knappen.Gå til Indstillinger, og vælg derefter “Generelt”.Derfra skal du vælge “System Manager” og derefter “Usage Mode”.Du bliver muligvis bedt om at angive en pinkode. Standardindstillingen er 0000.Vælg nu “Hjemtilstand”.