Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pretzmann
#343482
Hej alle.
Er lige kommet hjem fra en uges ferie. Tænder mit LG 55 OLED og efter kort tid fortæller det at det har opdateret med ny SW og den træder i kraft ved næste genstart. Jeg genstarter og det kører fint. Ser lige et afsnit af "0 Stjerner" på DR1 og pludselig crasher TVet og nu blinker den røde diode hver gang jeg forsøger at tænde for det og efter 30 sekunder slukker det igen? :(

Det er sgu nedtur. Nogle her der har lignende oplevelser? Det er fra november 21, så der er heldigvis stadig garanti på, men alligevel. Det er sgu tidligt.
Mvh. Bo
Af lkodk
#343490
Jeg har ikke oplevet sådan en fejl på mit C7.

Men jeg har da oplevet underlige fejl igennem tiden, som kunne løses ved at tage strømmen fra helt tv’et, som i hive stikket ud af stikkontakten, i 5 minutter.

Så hvis du ikke allerede har prøvet det, så er set da et forsøg værd.
Af Pretzmann
#343974
Hej Igen.
Så kører TV'et igen. Det var processor boardet der åbenbart var stået af efter en SW opdatering. Så nu står det nye processor board og skriger på samme SW update, jeg ved sgu ikke helt om jeg tør, magter ikke endnu en omgang rep. Jeg kan læse flere steder på nettet at andre har oplevet samme fejl efter en SW update. Jeg har nu sendt en mail til LG for at høre om de kan anbefale at jeg installerer den nyeste SW. O_O
Mvh. Bo