Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#343339
Jeg vil gerne købe Samsung The Frame. Dog skal jeg have stikket gennem et tom-rør i væggen.
Kan man skrue selve stikket af for at få kablet gennem tom-røret? eller er der en der kender breden på selve stikket?

pft,
#343340
Mig bekendt kan man ikke fjerne stikket på kablet, som bærer video, lyd og strøm.

Kablets udformning kommer an på, hvilken generation af skærmene, vi taler om. Her er 2019-udgaven af kablet til The Frame. Stikket i den ene ende er noget smallere.

Jeg er ikke klar over, hvordan det ser ud på 2022-modellen, hvis det er den udgave du påtænker at købe.
Vedhæftede filer
815+b0R0lYL._AC_SL1500_.jpg
815+b0R0lYL._AC_SL1500_.jpg (184.93 KiB) Vist 849 gange
#343341
Samsung har mål på stikkene her: https://www.samsung.com/us/televisions- ... socr15-za/

Det er dog 2019-udgaven og som sagt ved jeg ikke, om det er det samme på 2022-udgaven.

Fra tidligere husker jeg i øvrigt, at Samsung frarådede kabling i væggen med One Connect pga. varmeudledning. Det kan dog godt være, at det er isoleret til de dyrere Samsung-modeller, der har markant højere strømforbrug. Jeg synes du bør tjekke med Samsung eller forhandler på forhånd.