Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jng
#343158
Der er slet ikke plads til så mange nichemærker på hylderne, Pede. Apparaterne står i månedsvis uden nævneværdig interesse fra publikum. Og det kan butikkerne jo ikke leve af, vel?
Af PeterD
#343181
jng skrev: 15. jun 2022, 17:34 Der er slet ikke plads til så mange nichemærker på hylderne, Pede. Apparaterne står i månedsvis uden nævneværdig interesse fra publikum. Og det kan butikkerne jo ikke leve af, vel?
Interesse kommer kun hvis man vækker kundernes ditto med hjælp fra sælger og ja. Det kunne butikkerne jo, men enig i at producentens rolle spiller her en stor rolle og netop hér er Samsung og LG's store styrker.
Af jng
#343182
Man køber ikke et nichemærke, hvis der er et Samsung-apparat inden for rækkevidde. Og det er der som regel, Pede.
Af PeterD
#343202
jng skrev: 16. jun 2022, 18:40 Man køber ikke et nichemærke, hvis der er et Samsung-apparat inden for rækkevidde. Og det er der som regel, Pede.
Utroligt så meget du kan lukke ud..Hvis den udtalelse ikke er favorisering af et mærke så ved jeg ikke..Håber de har fået styr på deres kondensatorer
Af stof
#343206
Lille input herfra. Det med brands handler om rigtig mange parametre! Pris, udvalg, kvalitet, funktionalitet og meget andet. Der tages mange beslutninger før et produkt bliver optaget i en kædes sortiment. Franchies butikker (de små købmænd) har i mange tilfælde større chance for at præge deres egen butik med mere ukurante mærker eller bedre sagt nichemærker/produkter. Store kæder fokusere ofte på kendte brands da de er "Top of Mind" hos forbrugerne. Private labels har dog taget sit indtog i mange brancher og vil måske også i fremtiden blive en spiller i denne kategori "fladskærme" og skabe et større udvalg.

Jeg tror at denne tråd har taget en lidt forkert drejning drenge. Tilbage på sporet :-)