Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342870
Mon der er nogle her, der kan hjælpe. Jeg står for, at skulle købe et brugt 32 tommer Sony tv, årgang 2014 til min datter. Tvét har modelnr. KDL32W705B. Der følger ikke vægophæng med og jeg skal derfor tilkøbe et der passer til denne model..
Da der langt fra er tale om en plan bagside på dette tv findes et Sony Adaptersæt (monlines V001B SONY VESA Adapter, ifølge Google), der udligner niveauforskel. Problemet er, at jeg ikke kan finde det på en dansk hjemmeside og det i øvrigt koster nær det samme, som jeg skal give for tvét .
Jeg er usikker på hvorvidt det fittings der normalt følger med et tvophæng, kan klare opgaven med at udligne, jeg tror det umiddelbart ikke.
Er der nogle der har kendskab til mulige prisbillige løsninger, der ikke kræver flere timer i værkstedet. Henvis gerne til relevante hjemmesider. Jeg har kontaktet AV-Cables m.fl, der ikke har kunne hjælpe mig.
På forhånd tak O_O
#342933
Hov, det passer ikke helt.

Har selv en sony model i soveværelset, og der har jeg bare brugt et universal beslag, det fulgte div afstandsstykker og skruer i forskellige længder med.