Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342613
Jeg ved det er et specielt spørgsmål, men:

Min hustru nægter at skifte TV når det >15 år gamle plasma 37" nu fungerer så "godt" .

Eneste udvej er at det går i stykker og ikke kan betale sig at reparere.

Hvordan inkapaciterer man nemmest sit TV så det ser yd som om skærmen er i stykker spontant?

Tak
#342615
Man skærer blot igennem, og viser hvem der har bukserne på i forholdet; måske konen bliver glad for at se dig træde i karakter...

Ingen grund til at ødelægge ellers velfungerende elektronik; det kan sikkert glæde nogle, der er mindre bemidlede, bruges i et gæsterum eller lign.
#342619
Enten sparker man konen ud og køber det tv man gerne vil have., Eller man køber det tv man gerne vil have, og lader konen selv bestemme om hun vil blive eller skride..
Om alle omstændig må det være nedværdigende at udstille sig selv på den måde du gør her..
Buk dig ned og saml dine no.... op.. :D
#342620
kaplan skrev: 22. maj 2022, 06:35 Jeg ved det er et specielt spørgsmål, men:

Min hustru nægter at skifte TV når det >15 år gamle plasma 37" nu fungerer så "godt" .

Eneste udvej er at det går i stykker og ikke kan betale sig at reparere.

Hvordan inkapaciterer man nemmest sit TV så det ser yd som om skærmen er i stykker spontant?

Tak
Altså,
Jeg ville bare skynde mig og slette indlæg igen eller bede admins gøre det for mig, hvis umuligt.
#342630
Moulder skrev:Enten sparker man konen ud og køber det tv man gerne vil have., Eller man køber det tv man gerne vil have, og lader konen selv bestemme om hun vil blive eller skride..
Om alle omstændig må det være nedværdigende at udstille sig selv på den måde du gør her..
Buk dig ned og saml dine no.... op.. :D
Kunne ikke have skrevet det bedre selv Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
#342674
Beklager, men konen har fat i den lange ende. Ting skal "bruges op". Når klimakrisen r overstået og gennemsnits temperaturen alligevel ikke er steget 1,5 grad kan vi igen begynde at forbruge som sindssyge og købe nyt TV hver 4 år.

Måske du kan nævne for konen at plasma sluger en masse strøm og at det vil være godt både for jeres elregningen, miljøet og jeres børnebørns fremtid i verden med et LED
#342676
HenrikHenrik skrev:Måske du kan nævne for konen at plasma sluger en masse strøm og at det vil være godt både for jeres elregningen, miljøet og jeres børnebørns fremtid i verden med et LED
det med at noget bruger en masse strøm er den ultimativ DÅRLIGSTE undskyldning EVER :-D

'lad os bruger 10.000kr. på noget som bruger 1/3 mindre strøm om dagen :-) i stedet for 1 eller 2 kW om dagen så bruger vi kun 700 eller 1500 watt :-) og lige om 36 år så begynder det at gå i 0 og bagefter så er det rreennn fortjeneste' :-D
#342685
HenrikHenrik skrev: 23. maj 2022, 20:38 Beklager, men konen har fat i den lange ende. Ting skal "bruges op". Når klimakrisen r overstået og gennemsnits temperaturen alligevel ikke er steget 1,5 grad kan vi igen begynde at forbruge som sindssyge og købe nyt TV hver 4 år.

Måske du kan nævne for konen at plasma sluger en masse strøm og at det vil være godt både for jeres elregningen, miljøet og jeres børnebørns fremtid i verden med et LED
I klimaekstremister er altså belastende. Du er velkommen til at leve dit liv, som om jorden snart går under, mens fri os venligst for din moralprædiken, fordi andre har et noget mere realistisk syn på klimaudviklingen. Og da især i dette tilfælde, hvor OP vil udskifte et 15 år gammelt 37" TV.
#342731
"lay down the law" og så køber du dig et nyt TV, hvis hun beklager sig, så kan hun se TV på det gamle og du kan nyde farverne på det nye.
Jeg havde sgu købt et nyt TV uanset om konen bitchede eller ej. Hifi er mandens gejl. Det skal konen ikke blande sig i. B00M!