Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342487
Ja, en unødvendig og ligegyldig kommentar der ikke hjælper trådstarter. Det er tydeligt for mig at se den lyserøde stribe i venstre side af panelet. Det er en fejl der selvfølgelig bør/skal reklameres over.
Af allo
#342489
jeg kan ikke se andet end:
- venstre side af skærmen er (en anelse) mørkere end højre side...(men dette skyldes udelukkende måden det billede er blevet taget på og dette kan også ses på resten af billedet/på væggen m.m.)

jeg har set på det med et 'forstørrelsesglas' (på min computer) og på 4 forskellige skærme i alt...jeg kan ikke se det :-)

jeg siger ikke at det ikke er der og jeg ved hvad OP mener - har man først lagt mærke til noget som generer en - så er det så godt som umuligt ikke at få øje (eller ører) på det hver gang man er i nærheden af det - og det er SÅ IRRITERENDE :-)

byt, klag over det hvis du kan bevise det (synligt - så de kan se det)
#342518
Hvis man, når man anskaffer et nyt produkt, uanset om der er tale om et fjernsynsapparat, et køretøj eller noget helt tredje, bruger mere tid på at lede efter “fejl” i stedet for at glæde sig over produktet, så finder man selvfølgelig noget at brokke sig over.
Det var dog en ualmindelig ligegyldig kommentar at komme med. Håber da du lige fik det lidt bedre efter den lille bøvs <B

Tak for jeres svar allesammen. Jeg har fået tv’et byttet og den nye skærm ser meget mere ren ud :)
#342523
KasperP1 skrev: 16. maj 2022, 21:29
Tak for jeres svar allesammen. Jeg har fået tv’et byttet og den nye skærm ser meget mere ren ud :)
Fedt du har fået det byttet. Det er godt at høre.

Men personligt må jeg give RNG ret. Hvis man ikke har en grund til at fejlsøge, opfordrer jeg også til at lade være.
Man vil altid kunne finde fejl, hvis man leder længe nok.
Jeg har med vilje ikke kørt alle mulige test, da jeg for nyligt købte mit 65" C1. Det blev sat op, kalibreret og så har det ellers bare fået lov til at køre. Jeg har under normal brug ikke kunne finde nogle problemer, og har ikke fundet grund til at prøve at lede efter det.
#342531
Altså det er jo ikke en fejl jeg har ledt efter. Men noget jeg har konkluderet er der, under almen brug. Når man så først er blevet bevidst om det er det, så fanger øjet det.

Fx i film som Everest, der ses det meget tydeligt i de scener som forgår i sneen hvor der er meget lys på.