Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
#342138
Ningnang skrev:En underlig ting jeg har bemærket, er mit Oled tv bliver meget mere støvet på selve skærmen end mit tidligere Pioneer plasma gjorde...
Forskellen er enorm. Tror min Pioneer, har fået tørret selve skærmen af 3-4 gange på de 10-12 år jeg havde den....
Nogen ide hvorfor?
det fænomen det oplever jeg på min AtGames Legends Ultimate...en sand sand(støv)kasse efter max 2 dage...skærmen suger !ALT! til sig...en ren magnet for alt som er i luften

har ikke prøvet div. antistatiske midler - dækker den bare til men det er jo ikke ligefrem en løsning når der er tale om et tv
#342356
bruger en ridsefri glas klude og tørrer af 1 gang om ugen uden brug af nogle art
Skulle der være noget ekstra bruger jeg kun lidt lunket vand på kluden.
Af lennon
#342357
Ningnang skrev: 29. apr 2022, 00:21 En underlig ting jeg har bemærket, er mit Oled tv bliver meget mere støvet på selve skærmen end mit tidligere Pioneer plasma gjorde...
Forskellen er enorm. Tror min Pioneer, har fået tørret selve skærmen af 3-4 gange på de 10-12 år jeg havde den....
Nogen ide hvorfor?
Plasma blev vel så varme,at overfladen brændte støvet væk - ligesom pyrolysefunktionen i ovn :D ;;)