Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jkn789
#342114
Så er G2 på tilbud hos Power i denne weekend til 48999 - 25 % =36749.
så det er nu du skal slå til hvis du ønsker G2
Af Lape
#342116
Ja, og til næste år starter vi forfra. Man kan vente for evigt :)

Hvis den skal op på væggen, så tror jeg ikke der er nogen skærm der gør det bedre end LG G serien. Det ser for vildt ud uden gap. Jeg fatter ikke hvorfor andre producenter ikke laver noget lign, eller som minimum laver OLED TV ens i dybde over hele bagsiden, så det kan vægmonteres uden at det ser underligt ud fra siden...
Af jkn789
#342180
to gange ja
Af Angel
#342182
Damn, så havde jeg slået til. Og jeg vil endda have overvejet LG G2 83" kraftig til den pris. Gik egentlig og tænkte på om man skulle vente på 77" QD-OLED til næste år, da den virker overlegen, men der er ingen garanti for, at det kommer i et design som G2'eren, som kan komme helt op til væggen. Det vægter jeg højt.
Af Zion
#342183
Kan jeg kræve kvittering for indbetaling på fredag hvor jeg modtager tv’et ? Mere da det ville være for vildt hvis jeg også oveni kan få lgs cashback på 4500kr ;)
Af jkn789
#342186
kan du uddybe det, hvor har du set noget om cashback?
Af jkn789
#342188
så skal du selvfølgelig prøve, du får jo en faktura fra power som du kan bruge som dokumentation og hvis den har en dato inden for kampagne perioden, så burde du kunne få cashback
Af Zion
#342190
Okay power siger jeg ikke får en faktura, og den eneste kvittering jeg får er min bestillingskvittering. Derfor jeg spørg om jeg kan kræve en kvittering for indbetaling ?
Af Zion
#342191
De mener nemlig købet er lavet i weekenden og ikke når jeg får produktet. Også snakkede om reklamation at de ville tage fat i Lg hvis skaden skete mellem udlevering af produktet og fra min bestillingsdatoen, virker bare ikke som måden at gøre det på. Har altid fået en udleveringskvittering fra Elgiganten med hvornår de har hævet pengene og med produktet osv.
Af jkn789
#342192
Jeg købte mit HZ1000 i power sidste år og har lige tjekket faktura og der er både en bestillingsdato og en faktura dato.
Da du har bestilt før den 2 maj hvor kampagnen starter. Så det kan være at LG afviser det på den baggrund, men du skal selvfølgelig prøve..
Af Zion
#342193
Nej Lg siger de ikke afviser såfremt at fakturaen siger efter 2 maj. Bestillingen er foretaget den 29 april og levering på fredag.

Så det vil være hjernedødt hvis jeg får 4500kr oveni 😂