Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zion
#341578
Nogle herinde med lidt insider viden der kan sige mig hvornår de har åbningsdag.

Jeg vil jo gerne have en 83” oled til en god pris :D
Af LarsCJ
#341579
Inden for de næste 50 dage - baseret på, at den skal åbne i foråret, hvilket jo slutter 31. maj ;-)
Af Zion
#341584
Ja fandt jeg ud af :) nogle af jer der ved om Elgiganten Slagelse kører med modtilbud til power. Kedelige tilbud kunne jeg se. Og nogle der ved hvor stor forskellen er mellem Sony A90j vs C1 i 83” er ?
Af Jens Kyber
#341734
Jeg har skrevet mig selv op til en tid tirsdag og håber på at kunne købe et 83” LG C1 til de 25.000.

Da det skal hænge på væggen er jeg interesseret i at vide om der er bestemte ophæng der er bedre end andre i debn vægtklasse , eller om det bare er at købe et der kan klare kiloene.
Af Jens Kyber
#341773
Var en af de 10 heldige i Slagelse i dag der løb afsted med en 83” LG C1 OLED til 25.000kr.
Den blir leveret på fredag!
Fik ophæng til halv pris også!
Af Zion
#341774
Fedt, bliver fedt hvad din erfaring er. Jeg tror dog jeg venter til at Sony A90j eller lg g2 rammer omkring 33k så slår jeg til, da jeg ønsker en visuel forbedring i forhold til mit lg c9 udover størrelsen der bliver forøget. Så det bliver formentlig først til Black friday :(

Så skifter jeg den ud når oled 97” rammer omkring de 60k :D

Kæresten er ved at få nok :p
Af MkMoeller
#341779
^Jeg står lidt og tænker det samme.. jeg bor i den anden ende af Sjælland og vil gerne have fingrene i et 55" C1, men jeg har bestemt ikke lyst til at køre forgæves hvis det skulle være udsolgt. Jeg skrev med deres chat, og de kan ikke oplyse lagerstatus og siger at man heller ikke kan ringe til Power i Slagelse og spørge... så det er lidt et sats..
Af MkMoeller
#341786
Jeg tog chancen og kørte derhen, og de havde heldigvis stadig TV'et. Tror godt man kan forvente at det holder stik hvad der står i deres avis (kan se at der er flere varer der er markeret med udsolgt nu).