Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#339140
henrik.yde skrev: 13. jan 2022, 21:33 Jeg er meget enig ift Panasonic. Og mine forældre på 94 og 86 er glade for deres. En nem, tydelig, og overskuelig fjernbetjening, der iøvrigt stort set ikke har ændret udseende de sidste mange år. Og det er der jo nok en grund til.
Dejligt med noget feedback der kan bruges.

Ja. Nogle brugere herinde udmastruberer at det er oldnordisk, gammeldags grafik og tungt at danse med, men hvorfor ændre noget som virker og ikke har en masse ekstra features som måske forvirrer borgere oppe i årene?
#339145
vi har her et lidt ældre samsung (ks8005 ), og min kone er totalt analfabet med hensyn til at betjene moderne teknik, så hun har fået en nedis fjern.betjening ( tvrc21snbk ), den er meget enkel med tydelige knapper. Det har hjulpet meget, den originale,som jeg er glad for, virkede slet ikke for hende,, hun lavede alle mulige ulykker, som jeg så måtte rette på, stort set hver dag. Nu virker tingene for hende, eneste ulempe er, at hun ikke kan bruge Netflix (den funktion skal vi ind i via menu-systemet på vores tv for at bruge, det må jeg gøre. ) Nu kan hun zappe op og ned, skrue op og ned- slå lyden fra-tænde og slukke. måske en mulighed