Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#339020
Hej

Mine bedsteforældre har behov for et nyt TV. Udfordringen er, at de bruger to forskellige systemer til høreapperater. Det ene er det helt "gamle" analoge med LR (sidder i dag på en scart adapter), den anden sidder i digital audio out (optical).

Jeg skal med andre ord have et TV, der vil smide lyden ud på begge porte.

Prisen er ikke vigtig, den må bare ikke være større end 55".

Nogen gode bud?
#339024
mener Panasonic kan bruges, men kontakt evt feks av connection som burde kunne svare https://www.av-connection.dk/?ML=1298
få fat i butikschefen Jan Willumsen, han er expert på Panasonic og over 30 års erfaring i branchen
#339601
Opdatering, hvis der var nogen som skulle ende med samme problem.

Panasonic TVet kan klare opgaven. Jeg endte med ikke at købe hos AV-Connection - de var superfine, men holder til i Odense og mine bedsteforældre er i Lemvig. Tænkte at on-site ville blive svært:)
#339621
AV-Connection har nu hovedsæde i Sønderborg, som er en butik, jeg på det kraftigste kan anbefale.
Var forbi så sent som i tirsdags, hvor jeg bl.a. fik lyttet på et sæt Klipschhorn, som virkelig imponerede...

Mht. TV, vil jeg umiddelbart tro, langt de fleste TV kan det, du efterspørger, men for at få et sikkert svar, skal du enten prøve det selv, eller have fat i en ildsjæl, som det lyder til butikschef Jan Willumsen er, men det begrænser jo også din søgen...