Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#339084
PeterD skrev: 11. jan 2022, 23:16
George1 skrev: 11. jan 2022, 19:57 Det var/er et super godt køb til det trådstarter efterspurgte , det kan aldrig være en ulempe at få ekstra med, det er noget andre mærker også har benyttet, men det ved du jo godt Peder D og da ikke for at booste salget 🤥 på denne skærm, da de få 75 "der er bliver revet væk alligevel.
Argh...Syntes sgu' det er sjældent du "får en ekstra mobil eller Apple gear med"når du køber LG OLED, Pana eller Sony og det ved du jo godt. Så ingen grund til at spille mere dum. Med de produkter burde jo nærmest også sig selv, hvis folk kendte kvaliteten.

Glad for at jeg stadig har et tv som dæmper genskær betragteligt.
'Oldie but 'Goodie.
Sony har så de seneste måneder leveret flere af deres tv med gavekort på 1000 kr. til PS Store samt credits + 12\24 måneders adgang til deres Core Streaming tjeneste....bare lige fyi... ;)
#339085
Sibirium skrev: 11. jan 2022, 23:28 Jeg troede det netop var G modellen der også blev betegnet som “evt” - er jeg helt forkert på det?

Sammenlignet med min gamle C8 hvor meget forskel er der så på C1 modellen i dag?
EVT??

Det med EVO paneler er faktisk fra sidste år. De nye modeller\paneler hedde OLED EX.
#339087
PeterD skrev: 11. jan 2022, 23:16
George1 skrev: 11. jan 2022, 19:57 Det var/er et super godt køb til det trådstarter efterspurgte , det kan aldrig være en ulempe at få ekstra med, det er noget andre mærker også har benyttet, men det ved du jo godt Peder D og da ikke for at booste salget 🤥 på denne skærm, da de få 75 "der er bliver revet væk alligevel.
Argh...Syntes sgu' det er sjældent du "får en ekstra mobil eller Apple gear med"når du køber LG OLED, Pana eller Sony og det ved du jo godt. Så ingen grund til at spille mere dum. Med de produkter burde jo nærmest også sig selv, hvis folk kendte kvaliteten.

Glad for at jeg stadig har et tv som dæmper genskær betragteligt.
'Oldie but 'Goodie.
Er træt af at læse dine snotdumme kommentarer, som ikke har hold i virkeligheden, Bare klap hesten, kan aldrig være en ulempe med gave, eller 10 års garenti mod burn in, uagtet man næppe får brug for det.
Jeg ønsker trådstarter held og lykke med køb af tv, har givet mit input og kommentere ikke denne tråd mere, da jeg synes Peder D. er mere kompetent især på Samsung produkter.
#339088
og folk bliver ved med at hoppe med på PeterD's oftest skjulte og pakket flot ind dagsordner som udelukkende går ud på en ting og én ting only, nemlig: 'muh Samsung bad...'

post efter post...tråd efter tråd...