Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sorensen31
#338948
Når jeg bruger mit LG C1 synes jeg det kører langsomt i webbrowser og når jeg loader apps ind. jeg har kablet netværk til Tvet.
Andre som har sammen problem? og nogle som har nogle trick til at gøre det hurtigere?
Tak
#338953
Hvad bruger du aktuelt og hvad har du brugt din webbrower til? Hvis du har streamet noget video via den, har du måske fået fyldt en masse data i hukommelsen på fjernsynet, som den har svært ved at slette igen
#338957
sorensen31 skrev: 8. jan 2022, 16:46 jeg prøvede for sjov at gå ind på mr. green og spille på deres automater der lakkede den helt vildt
En sådan side vil ikke være understøttet af fjernsyns browser. Det kan være at det kører, men det er mere held hvis det gør.

Men ja, prøv at hive strømmen fra fjernsynet i nogle minutter, og se om det bliver normalt igen.

En tv browser kan bestemt ikke sammenlignes med hverken tables og computere, og skal derfor ikke bruges til hvad som helst :)
Af George1
#338963
Det gør en del vel I 2022 ??


I min tutorial om, hvordan man caster Windows 10 på Android TV , opdagede mange, at du faktisk også kan bruge dit Android TV som en computer. Der er dedikerede webbrowsere til Android TV, som giver dig mulighed for at åbne bestemte websteder, afspille videoer fra hvor som helst på internettet, tjekke e-mail og andet. Så hvis du ønsker at surfe på nettet på dit Android TV, er du kommet til det rigtige sted. Her bringer vi de 5 bedste browsere til Android TV, der er optimeret til TV-platformen og fungerer flydende med Android TVs