Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#338875
Jeg har kigget lidt på Samsung The Frame 2020 (nok 43" eller 55") til mit Køkken/Alrum. Så det er primært til at se pænt ud, streame lidt TV mens der laves mad, og så ellers bruge det til at vise de kunstværker der er - eller endnu bedre til at fungere som digital fotoramme for mine egne billeder. Så det er ikke til at sidde og se en lang film med fantastisk lyd og surround Sound :)

Så mit spørgsmål er egentlig om 2020 modellen vil være fint til det, da der er nogle ganske fine udsalgspriser pt som ikke er der på 2021 modellen ?

Kan iøvrigt se at Samsung har annonceret en 2022 model på CES for et par dage siden, lige som sidste år. Er der nogen der kan huske hvornår de satte priserne ned på den gamle model sidste år, og om det dermed giver mening at vente lidt og så måske købe 2021 modellen nedsat istedet ?

Tusind tak :)
#339267
Hvis det 'bare' er til køkkenet så er det vel næppe kritisk om billedet er fra øverste hylde.

Det er måske vigtigere at undersøge om tv'et kan holde til dampe og os fra madlavningen.
#339274
til det formål:
- køb det billigste fjernsyn

når det ikke bliver brugt/når jeg er færdig med at stå i køkkenet så dækker jeg mit til med et hjemmelavet og syet til (så det passer helt som det skal) cover

det hjælper lidt på holdbarheden - håber jeg :-) (ca.3,5 år på banen hvor der bliver lavet mad stort set hver dag - og alt virker stadig som det skal)

skærmen kan dækkes til på forskellige måder og man kan bruger det stof/materiale (og den farve) som nu passer en bedst...