Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af capi
#338748
Nu mere dette jeg tænker på :-)


Elgiganten og JYSK rykker i fremtiden til Slangerupgade, når to nye, moderne og tidssvarende butikker står klar.

Ved at flytte Elgiganten og JYSK til Slangerupgade med stor synlighed fra Roskildevej og med Føtex som nærmeste nabo bidrager de nye butikker positivt til handlen i bymidten og den nye bydel Frederiksbro, skriver ejendomsudvikleren Innovater A/S i en pressemeddelelse.
Af Fidoble
#338757
Dejligt med lidt lokalt stof :)

I følge en artikel jeg læste er det her efter årsskiftet den åbner og det kan kun blive bedre end den butik de har nu, for den er virkelig elendig.
Det samme med Jysk, alt for mange varer klemt ind på alt for lidt plads.
Af Fidoble
#338758
Nagash skrev: 4. jan 2022, 08:42 Jeg har ikke engang bemærket de bygger noget nyt på Slangerupsgade. Var ellers I Føtex så sent som i går 😆
Det er også nemmere at se fra Roskildevej, men det ser ud som om der kommer indkørsel fra Slangerupgade
Af capi
#338944
Elgiganten når dog ikke at blive klar til at flytte ind i slutningen af januar.

”Vi regner med at slå dørene op til det nye varehus i løbet af februar. I den forbindelse vil der være en kort nedlukning af det nuværende varehus på et par dage. Lukkedagene skal bruges på en masse praktiske opgaver, der er forbundet med en flytning af en sådan størrelse,“ fortæller Ditte Opstrup Andersen.
Af Nagash
#339013
Jeg skulle ellers lige til at skrive, at den åbner den 28., for var nemlig i Jysk i dag, og der stod de åbnede i de nye lokaler den 28. Men okay, så bliver det et par uger senere for Elgiganten.