Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JonasM1
#338262
Hej alle kloge hoveder
Jeg har et Samsung QE55Q7FAM købt i 2018, som siden i går er begyndt at hoppe i billedet. Se eksempel.

Jeg har snakket med Samsung support som jeg hjulpet med genstart af TV osv og next step er at jeg skal kontakte deres servicepartner for reparation uden for garanti.

Er der nogle af Jer der har erfaring med denne udfordring?

Mvh Jonas
Vedhæftede filer
F535C284-454E-4784-BB45-72D4D5C2753A.png
F535C284-454E-4784-BB45-72D4D5C2753A.png (2.72 MiB) Vist 1601 gange
2037B719-3278-4136-A9CD-748B4E2604D6.png
2037B719-3278-4136-A9CD-748B4E2604D6.png (3.94 MiB) Vist 1601 gange
#338409
George1 skrev: 23. dec 2021, 17:27 Igen et udtryk for dit ustyrlige og usaglige had til Samsung.
Det stopper vist aldrig.
Go jul og godt nytår Peter D.
Det er ikke noget decideret had som du ligger op til. Et tv og dets elektroniske komponenter bør holde længere end 3 år. Længere der den ikke

Ligesom et tv bør kunne opdateres længere end 2 år.

I lige måde :)
#338529
lennon skrev: 23. dec 2021, 21:44 Peter D _ alt hvad du nævner er jo langt fra Samsung specifikt . . .
Næ, bare underligt at det mærke typisk har problemer lige når garantien ikke dækker mere..

Ja. Ved godt at OLED ikke er fejlfrie, men nu drejer tråden dig heldigvis om et andet mærke.

Det er ikke et had til mærket, men noget er galt når Samsung hurtigt gerne vil sende en "servicevogn" ud..gratis.

Godt Nytår :)