Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337302
Hej

I anledning af BF, kan jeg se at der er gode besparelser, om end er jeg lettere begrænset ift. størrelse samt jeg ikke er OLED stemt, endnu. (Plasma pt. - så afventer hvordan "ny" tech bliver fremadrettet)

Jeg ved det på forhånd, C1 anbefalingen - men; et godt bud på mindre end 50", Hdmi 2.1 (next-gen på sigt VRR mv, nuværende PS4/One X) under 4.000 ?

Har fundet flg:
https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/P ... =pricesite
Men alt afhængig af hvor, jeg henter spec sheet, er der/ikke hdmi 2.1?

Er der noget "bedre" alternativ, som matcher mine kriterier? Hisense?
Eller er det tilrådeligt, at købe billigt nu med henblik på opgradering senere (når andet hardware kræver det).
(har læst de forskellige artikler mv.)

På forhånd tak :)
Senest rettet af Minie 27. nov 2021, 14:33, rettet i alt 1 gang.
#337337
hehe ja jeg kan godt se, at jeg fuldstændig underminerede min tekst, ved fejlagtig operator, skulle have været <50 selvfølgelig. Jeg beklager til de hurtige respondenter.

Men i så fald, jeg ikke regner med at score et +50" til under 4000 med de listede forhold, vil i så hjælpe med inputs ift. det fundne, eller et alternativ bud?
#337410
Hej supergrisen
Jeg ved ikke hvordan, jeg ellers skal definere mit spørgsmål?
Jeg kan ikke fysisk have større end 50, hvormed de gængse størrelser, 50, 48, 42 kan passe, og ville være oplagt udgangspunkt.

Jeg har fundet flere som, til dels opfylder flere af de listede ting til enten 4.klik Eller under faktisk. jeg spørger jo også åbent omkring en vurdering, fra nogen som har mere viden om emnet end jeg selv.
Jeg finder de valgte "kriterier" mere end realistiske ift. Priserne på budget udvalget. Dog det eneste jeg ikke har kunne opfylde er 2.1 til prisen, faktisk alt andet eksisterer til prisen.
Så hvor i, ligger hindringen for konstruktiv feedback?