Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KorbenDK
#337250
Hej med jer. Jeg købte i går et helt nyt LG C1 65" tv i power. (til 8888kr)

Og den driller godt nok. Da jeg kom hjem med den. Stod den i min stue i ca 3 timer, før jeg pakke den ud. Og da jeg fik den pakke ud og sat op. Ville den ikke tænde. Der er kun den røde lysdiode der lyser.

Hvis jeg prøver at tænde den med min remote eller på denne lille knap under lysdioden, så går den lige ud i 1sek. og så lyser den bare igen, som om den er i steandby.

Jeg har prøvet den nye remote på mit C8 tv, og der virker den 100% som den skal. Og jeg har prøvet min remote fra mit C8 og den kan jeg heller ikke tænde den med.

Jeg har prøvet at tage strømen fra osv. men intet hjælper.

Min plan var så at jeg ville ringe til LG kunde service i dag kl 08.00, Men nu kommer det mærklige. For uden at der er nogle som har gjort noget ved den, Så ville den godt tænde her til morgen. Og jeg brugte den i ca 2 timer uden problemer. Men så her til aften ville den igen ikke tænde og gør 100% det samme igen.

Jeg håber godt nok ikke at jeg skal til at pakke den ind igen og skal til at have den forbi power. Er det ikke LG's problem at få den afhentet og evt. give mig et nyt. Hvis det havde været et 40-50" tv så ville det jo være nemt at få ned i butikken. Men en 65" er lige i overkanten og næsten ikke til at pakke ind igen.

ANYONE?????
#337251
Byt lortet det duer ej med sådan en periodisk fejl. LG/POWER kan jo yde service og komme med en ny skærm og tage den gamle med, det gjorde elgiganten 2 gange for mig i forbindelse med mangel på helt ny skærm, Elgiganten ligger så kun 2 km væk fra min bopæl, men alligevel det var service og der handler jeg igen.
#337315
Nååå men efter den igen i går var død til aften, var der sjovt nok liv i den igen her til morgen. Så jeg ringet til LG kunde service, for at hører om det er noget logik i hvorfor den ikke virker sidst på dagen.

Vi lavet den setting om hvor man sætter om tvet skal kunne lave hurtig opstart. (Det slog vi fra) og jeg gar desværre ikke mulighed for at se om det har hjulpet eller ej.

Men ellers sender LG en service tekniker som skifter mother board eller psu.

Og hvis det ikke kan fixe det, så ville de komme med en ny. Så indtil nu virker det til en super service.