Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ladekarlen
#337165
Jeg har ambitioner om et vægophængt 65" OLED på en væg med Akupanel. Har de sidste 3 år haft Samsung Q7FN hængende på samme måde (på Akupanel) - og med OneConnect kommer det ret tæt ind til væggen.

Jeg var egentlig så småt afklaret med at ville smide ~15.000,- for G1, men den nye pris på C1 til 8888,- er det vel nærmest 6-7k ekstra der betales blot for det æstetiske udtryk - set med jydske øjne kan det godt være lidt af en mundfuld at sluge :p

Er klar over det er ret subjektivt, så ville nok mest af alt lige tage et stemningstjek ift. hvad andre nok ville ærgre sig over først;

- at man gik på kompromis med det æstetiske udtryk fordi prisen var svær at stå for? ELLER
- at man gav efter for prisen og nu har et TV hængende 7-10cm længere fra væggen?

(Eksempler på nuværende setup vedhæftet)
Vedhæftede filer
Zgbx3sL.jpg
Zgbx3sL.jpg (81.93 KiB) Vist 757 gange
pFI4Sz6.png
pFI4Sz6.png (657.69 KiB) Vist 757 gange
Af lennon
#337181
Jeg ville nok bilde mig selv ind,at C1 vil være det rigtige valg - fordi den væg ret hurtigt kunne finde på, at skrige efter en 77” . . Nu kender jeg ikke dit set-up, men C1’s gap giver også lige plads til at et AppleTV kan være bag skærmen .
Af Bond
#337211
Jeg har en 77" G1 i stuen og kom fra en C9 77", jeg har en 65" C1 i et andet værelse.
En G1 som ligger helt ind til væggen ser elegant ud, havde jeg kunne få den en G1 i 83" så havde den hængt der. Et tv som lægger sig helt ind til væggen ser så meget bedre ud, i hverfald i min optik.

Personlig håber jeg at de kommer tilbage med deres wall paper med en til hørende box, i stedet for den kedelige soundbar som tidligere fulgte med.

Et 83" wall paper ja tak LG.