Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337012
Hej der
jeg har netop bestilt et Philips 65” 4K OLED TV 65OLED706/12 og havde egentlig håbet på at
jeg kunne væghæng det da jeg skal have en soundbar under, men jeg har efterfølgende set at højttalerne sidder i midten af der hvor vesa beslaget skal sidde, og Philips skriver at der skal være 15 cm til væggen (øv det havde jeg ikke lige set)
jeg er egentlig ligeglad med det Ambilight og kan nok slå det fra men ville egentlig gerne kunne bruge de indbyggede højtaler da jeg kun bruger min soundbar når jeg ser film
er der nogle der har et godt råd?
på forhånd tak Jesper
#337018
@Alex B ... Ja men tænker da at når Philips sætter et Vesa beslag så må man vel kunne bruge det og vel også de indbyggede højttaler.. ellers må de da have deres disegner tilbage på tegnebrættet. Er der ingen andre der har et Philips tv der har en løsning?
#337024
@LarsC .. Nej ikke endnu da jeg ikke har modtaget det endnu.og det var hvad jeg lige kunne finde på nettet. Men ville bare få købt et beslag inden da så jeg var klar til når det kom. Men ved du om jeg kan sætte det næsten helt op væggen når der jo sider den højtaler bagpå ? 🙂