Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#336998
Hej.

Hvilket vil I anbefale? Mit budget var 15 tkr, men måske det ændrer sig efter jeres feedback.

Sony i 65" til 13 tkr, lg 65c1 til 13,5 tkr (havde håbet på den kom ned i 10 igen ::l ), 65g1 til 17 tkr (kæresten ville værdsætte det falde design) eller samsung qn95a i 75" til 19 tkr (er blevet hooked på størrelsen, men prisen ligger et stykke fra budgettet? Alternativet er lg 77a1, hvor der så vil være råd til en ok soundbar, men ingen hdmi 2.1 til ps5.

Synes skisme det er svært..... :o

Ps. Tror I der kunne komme ekstra tilbud på nogle af ovennævnte modeller på fredag (tænker især c1'eren, som før har været væsentlig billigere?)
#337015
Der kan altid komme ekstreme tilbud på selve dagen. Men flere af de store kæder tilbyder jo prisgaranti, hvis de skulle sætte et produkt yderligere ned. Ellers er det jo alle fine tv du har kig på. Den overordnede bedste billedkvalitet vil du jo nok få på OLED modellerne. Og efter som det er LG som leverer panelerne til dem alle, så er der nok ikke en kæmpe forskel i forhold til billedkvaliteten.

I forhold til HDMI 2.1, så er den lidt tricky. For hvor mange spil kommer for alvor til at udnytte dette?
#337038
Beckham skrev: 22. nov 2021, 21:59 Der kan altid komme ekstreme tilbud på selve dagen. Men flere af de store kæder tilbyder jo prisgaranti, hvis de skulle sætte et produkt yderligere ned. Ellers er det jo alle fine tv du har kig på. Den overordnede bedste billedkvalitet vil du jo nok få på OLED modellerne. Og efter som det er LG som leverer panelerne til dem alle, så er der nok ikke en kæmpe forskel i forhold til billedkvaliteten.

I forhold til HDMI 2.1, så er den lidt tricky. For hvor mange spil kommer for alvor til at udnytte dette?
Tak for svar. Jeg stoler ikke helt på deres prisgaranti, for synes jeg har læst, at hvis der er begrænset antal på tilbuddet, så gælder deres prisgaranti ikke, så tror jeg satser og venter til fredag 8-)
#337040
George1 skrev: 22. nov 2021, 22:11 QLED 95A 75" den må du også kunne sælge til kæresten, den er også flad, kan komme helt tæt på væggen og pga One C boks kun en ledning fra skærmen, ydermere er der ingen risiko for burn in.
Enig, spørgsmålet er dog om jeg kan overtale hende til at vi skal koste 2k mere på det, men jeg er godt nok blevet hooked på 75" :) One C boksen kunne dog også være det der kunne overtale hende. Har du set dette tv selv? Jeg har primært kigget på lg og sony, så har ikke set samsungen live...men kan se det får en topanbefaling herinde og så har jeg også en lille frygt for burnin på de 2 andre O-O
#337041
eliteMario skrev: 23. nov 2021, 09:30 Men der er jo min 30 dages returret :) så du kan altid levere det tilbage og købe et andet sted... men det er i praksis ikke så ligetil med 65+ tommer tv
Jeg forstår ikke den returret. Vil det sige at man må bruge tv'et i næsten 1 måned og så aflevere det igen og få fuld valuta tilbage....synes umiddelbart ikke det er rimeligt over for forhandlerne, da tv'et må miste værdi hvis det har været brugt. Tror også min samvittighed ville komme på prøve, hvis jeg skulle aflevere et tv retur som jeg formentlig vil være glad for, men skulle bilde dem en røver ind om at det ikke lige var mig.
#337062
Jensinho skrev: 23. nov 2021, 09:32
George1 skrev: 22. nov 2021, 22:11 QLED 95A 75" den må du også kunne sælge til kæresten, den er også flad, kan komme helt tæt på væggen og pga One C boks kun en ledning fra skærmen, ydermere er der ingen risiko for burn in.
Enig, spørgsmålet er dog om jeg kan overtale hende til at vi skal koste 2k mere på det, men jeg er godt nok blevet hooked på 75" :) One C boksen kunne dog også være det der kunne overtale hende. Har du set dette tv selv? Jeg har primært kigget på lg og sony, så har ikke set samsungen live...men kan se det får en topanbefaling herinde og så har jeg også en lille frygt for burnin på de 2 andre O-O
Ja har set det ved flere lejligheder tyndt og stort set ramme løst, mega fedt design perfekt til væggen.
Synes faktisk anmeldelse er lidt undervurderet, Rthings anmeldelse er endnu bedre.
#337122
Rasmus Larsen skrev: 24. nov 2021, 00:24 Hvis du ikke allerede har set det, så sælges 77" LG B1 til 19.999 kroner: https://www.flatpanels.dk/blackfriday2021.php

Man kan altid bevæge sig op i pris, men det er med tanke på, at du er blevet hooked på det store format :)
Med den pris der kom i aften på C1, så nøjes jeg nok med en 65” denne gang….det er altså en lækker pris for et lækkert TV :) Kan man se noget om lagerstatus på dem, bare lige for at vide om man skal være hurtig til at trykke på knappen eller om man roligt kan vente til fredag for at se om der kommer en vild pris på en 75/77”.