Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337027
Magn skrev: 22. nov 2021, 21:27 Hej Henrik,
Hvilke muligheder er der udover A1 og B1 indenfor OLED til maks. 7000 kr. ?
Jeg har læst dit forbehold for Black Friday, men vil alligevel opfordre til at kigge på vores liste over de bedste Black Friday tilbud her. Her sorteres og markeres gode (og dårlige) tilbud baseret på redaktionens kendskab og testarbejde.

Der er flere muligheder indenfor budgettet. Brug filtrene til at markere OLED og 55".
#337096
Hej Rasmus,
Jeg kan nu se, at LG C1 55" kommer til 6666 kr. på black friday. Jeg tænker at slå til! Dog kan jeg se, at B1 55" kommer til 5999 kr. Altså 700 kr. billigere. Jeg kan se på rtings.com, at B1 faktisk slår C1 på visse punkter (jeg har hverken ps4 eller ps5, og tænker heller ikke at investere i det). Er de 667 kr. dét mere værd at spændere, for at få C1 fremfor B1?
#337134
C1 er det sikre valg, men B-serien skulle langt hen af vejen levere det samme. Du får to HDMI 2.1 porte på B1 i stedet for fire på C1, men når du ikke har konsoller, så er det svært at få øje på behovet hos dig for 4x HDMI 2.1 indgange.

Mindre kraftfuld videoprocessor i B1, men det betyder kun noget reelt, hvis man bruger mulighederne for billedbehandling. Der er mindre designforskelle.