Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#336702
Flere har skrevet og spurgt om Flatpanels igen i år laver Black Friday-listen med tilbud. Det gør vi naturligvis. Mere info følger snarest.

Har I planer om at handle på Black Friday i år? I så fald hvilke produkter?

EDIT: Hermed lidt optakt.
- Optakt til Black Friday 2021: Produkter, vi holder særligt øje med
- Black Friday & Black Week 2021: Bedste tilbud på TV, AV & elektronik.
#336709
77" OLED LG C1 eller Sony A80J 77"... budget 20.000 så håber en af disse ryger ned i 19.999,-
Alternativt skulle være en af Sony top LED LCD modeller i 85" hvis denne kommer ned i 19.999,-... ved dog ikke helt hvilken det så skulle være.. nok XR-85X95J... men ved ikke om det er realistisk den ryger ned under 20k.
#336712
Overvejer om jeg skal kaste mig ud i noget OLED. Er jo en af dem som ikke er helt så overbevist som mange andre herinde..:-) Forstår godt teknologien og kan godt se hvor den shiner, har bare ikke "set lyset" så meget som mange andre når jeg har set dem i aktion..:-) Overvejer derfor om det er tid til at gøre mine egne "hands on" erfaringer hvis der kommer et godt tilbud på en af Sony's modeller...:-)
Af steadi
#336718
Et godt tilbud på et LG C1 55" tommer, måske. Vi har pt. et Samsung, model 2016, og jeg kunne godt tænke mig et tv, hvor jeg faktisk gider se HDR-materiale på.

Fruen vil godt nok blive lidt overrasket, tror jeg... Men måske er det nemmere at bede om tilgivelse end tilladelse :D

Lidt mere tricky er, at tv'et i så fald skal dele stue med en killing, som synes tv-skærme er meget spændende at stå op af.

Måske skulle jeg bare vente :D
#336750
Hermed lidt optakt. Som altid anbefaler vi, at man laver sin research på forhånd, så man kan holde fokus på priser og modeller på dagen.

Optakt til Black Friday 2021: Produkter, vi holder særligt øje med

Listen med de bedste Black Friday / Black Week tilbud kommer til at ligge her. Indtil videre har vi lagt link til forhandlernes Black Friday-sider på listen. Tilbud afsløres først senere. Meld endelig ind, hvis I spotter andre elektronikforhandlere, der planlægger aktiviteter.
Af Vasen
#336757
65" Sony A80J er på listen hos mig. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11