Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LarsCJ
#337248
Lodbergs skrev: 25. nov 2021, 16:48 Nogen der ved om de store butikker er færdige med at bringe nye tilbud. Søger 77" a80j...
Næppe - det er jo først Black Friday fra midnat (Power starter dog vist kl. 20.00). Men ret tvivlsomt om den ønskede model kommer under de 22.000 som Elgiganten har det.
#337257
Opdateret 26.11.2021: Black Friday tilbud fra Apple Store, Humac, B&O butikker og andre. Blandede tilbud på bl.a. Philips Hue, Philips OLED856, Samsung Q910A soundbar, Sonos Roam, Samsung 8K TV og Sharp Android TV.

Black Friday & Black Week 2021: Bedste tilbud på TV, AV & elektronik

Vi noterer os, at der er flere "hotte" tilbud fra særligt Humac. Blandt andet endnu billigere Macbook Air M1.

Man kan desuden gøre et fint køb på Apple TV 4K her under Black Friday (ikke hos Humac, men andre). Det er sjældent, at boksene er på tilbud.
Af PeterD
#337258
Noget lidt andet og så alligevel:

Fra TV2:

Mange butikker har op til Black Friday reklameret med store rabatter på en lang række varer.
Men særligt ved de mest populære varer har forbrugerne måttet kigge langt efter tilbuddene. Der har nemlig været udsolgt eller været mangel på varerne - eksempelvis TV og den nye Playstation 5, fortæller Power til Ritzau.
#337260
Vi hører, at manglen på mikrochip har haft den effekt, at TV-producenterne har taget komponenter fra de billigere modeller for at sikre tilgængelighed af de dyrere modeller. Det er mindre avancerede chips til f.eks. strøm/panelstyring. Jeg vil tro, at det er derfor vi ser færre low-end og mellemklasse TV tilbudsaviserne i år.
#337267
Jeg ved ikke helt, hvad der gik af mig, men pludselig havde jeg bestilt et Panasonic 55" JZ2000 til alt for mange penge. Nu venter jeg bare spændt på dels at apparatet kommer hjem dels at Flatpanelsdk offentliggør testen af JZ1500 (som skulle have samme type panel som JZ2000).
#337269
Lækkert. Tillykke med dit kommende herlige TV :)

Der arbejdes på JZ1500 testen, men der går lidt endnu før den er online. Vi skal nok inkludere et forslag til kalibrering. Panasonic har dog et par profiler, som er ret præcise direkte fra boksen, så du skal nok blive glad for TV'et allerede ved levering.
Af jimme
#337272
Rasmus Larsen skrev: 23. nov 2021, 05:45 Philips OLED706: https://www.flatpanels.dk/philips_oled706_2021.php
Hej.

Så er det OLED 706 65" TV kommet ind af døren, og jeg kommer i tanke om at man jo skal have noget harddisk til at optage på.
Den jeg har brugt til mit gamle TV er nok 15 år efterhånden, så vil have noget andet.

Vil jeg kunne mærke forskel på en ekstern SSD disk og en almindelig disk når dne er tilsluttet sådan et TV? Man får jo lidt flere GB ved en standard disk, og hvis der ikke er nogen ydelsesforskel.
Brugeravatar
Af Naiera
#337284
Har der slet ikke været tilbud på UHD BD-afspillere?
Brugeravatar
Af Naiera
#337286
Tak. Det var lige mindst dobbelt så meget, som jeg havde håbet på at bruge ;)
Af Giffel
#337301
Når nu LG C1 77" ikke er kommet under de 20.000 jeg havde håbet på herhjemme så er det godt man bor tæt på grænsen, fik købt et i Mediamarkt i Flensborg til 18.500,- :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11