Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337061
Hold fast der har været knald på derude idag i forhold til A80J. Har fået cancelled hele 3 click og collect ordrer de seneste timer. Og det er selvom jeg har været i kontakt med kundeservice for at bekræftet det ikke er bare er udstillingsmodeller. Bilka skal have ros for at ringe og sige at de havde en på lager, men det var en udstillingsmodel, efter jeg havde gennemført en bestilling igår aftes.

Nu tror jeg så måske jeg har sikret mig en click og collect i Sønderborg.....men hold da op det har været en kamp.
Af steadi
#337068
Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvor stor er forskellen reelt i billedet fra vores nuværende KS7005 og så fx et LG C1?

Udover enkelte streger, hvor bagbelysningen er stået af, så giver vores 7005 stadig et fint billede. Altså udover HDR, som bare er mørkt.

Men fruen har allerede udtalt, at hun sandsynligvis ikke kan se forskel, og det fik mig så til at overveje hvor stor forskellen faktisk er?

Elgiganten smider i hvert fald C1’eren (55”) på tilbud i løbet af ugen, så måske. Jeg har faktisk ikke rigtig set på andre skærme, synes ofte jeg ser C1’eren anbefalet som en god all-round model.
Af steadi
#337073
eliteMario skrev: 23. nov 2021, 17:59 Så kom prisen lige på c1 65" i Elgiganten ... 8.888 kr ... Det er da en god pris.
Åh, jeg ved nok egentlig godt, at vi ikke har brug for et nyt tv herhjemme, men derfor kan man vel godt drømme :D :(

Opdatering: fruen er mistænkeligt lidt imod et nyt tv, hmmm :o
Af steadi
#337081
Elgigantens priser ser ud til først at træde igennem ved midnat, hvis det er inde på den enkelte model.

Noget helt andet; hvis priserne når herned nu, så er det vel ikke utænkeligt, at vi ser lignende tilbud engang i foråret?
#337083
Priserne kan sagtens nå derned igen til foråret, men ja, med den nuværende situation i verden så kan det godt være at lagrene bliver tømt tidligere end normalt.

Er også spændt på at se om de har gemt noget lager til på fredag på en A80J f.eks. Den er mere eller mindre udsolgt alle steder inden BF for alvor er gået igang.
Af pinoh
#337084
Mit nuværende plasma Panasonic ST 60 42 tommer, er tænkt udskiftet med et C1 55 LG
Kan huske at Panasonic var noget af en strømsuger.
Er der nævneværdig forskel i de 2 TV’s strømforbrug “ ?
Tænker det er endnu mere relevant nu, end i 2013.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11