Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#335878
Jeg står over for et udskifte af mit c8 i 65”.
Den sjove tanke er C1 i 77. Jeg har ikke rigtig fulgt priserne på oled i år, så jeg er ikke up to date.
Men er det realistisk at tro på C1 77” til 20.000kr til black friday?
#335889
Hvis lagersituationen og chip-manglen ikke spiller for stor rolle til den tid, så tror jeg <20.000 kroner er realistisk for 77" LG C1. Jeg tror Sony kommer til at lægge sig lidt højere.

Man kan vel også sige, at når 77" LG A1 kan sælges til 13.000 kroner, så må 77" LG C1 også kunne sælges til under 20.000 kroner.

77" LG CX var så vidt jeg husker to eller flere gange nede i 15.555 kroner før den udgik, men det var så også henimod slutningen af produktcyklussen.
#335910
Hvis man skal tro tv2 news og fragt selskaberne, så er lager problemet fortsat et problem i 2022, så black friday får ikke mange vare på hylden som er over 50cm eller mere, elgiganten har forklaret de prioriterer vare som er mindre og lettere at få hjem i kvantiteter.

Så det kan godt være priser falder men man får et tilgodebevis på at få varen når den kommer på lager.
#335999
Jonassen skrev: 26. okt 2021, 19:56 Hvorfor Ligger Sony altid lidt højere i prisen, når panelet og billedkvaliteten er det samme som LG?
Tænker det er brand strategi et stykke af vejen? Promovere sig på eksklusivitet.
Udover det så siger de eksperter jeg har set på YT, at Sony's motion og opskalering er det bedste på markedet.
#336031
Rasmus Larsen skrev: 26. okt 2021, 12:09 Manglen på mikrochip har ikke haft så stor effekt på TV-skærme hidtil, men det kan jo være, at det kommer nu. Det ser efterhånden ud til at ramme alle, inklusiv Apple som længe blev fremhævet som en part, der havde formået at gå nogenlunde fri.
Til gengæld er tv skærme store og fylder i en container. Så de rammes af container fragten præcis som alle andre som venter og venter.

Så tror ikke 77/85 er de skærme vi ser mange af på BF. Klart nok de kan sælge noget de ikke har på lager, det har vi set før :)