Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ridderen
#335401
Hej med jer

Jeg har et 10-12 år gammel Panasonic vt50 tv, men idag da vi så fjernsyn slukket den lige pludselig, vi kan nu ikke få liv i dyret.

Den blinker hele tiden rødt. Er der noget som er brændt af, eller hvad kan vi gøre. Kan huske jeg købte den sammen med 10-15 andre herinde engang ellers var det ved recordere, nogen der har stødt på samme problem? Eller ved jeg kan gøre?
Af allo
#335403
jeg har et VT30 og i går kunne jeg SLET IKKE tænde for det - og nøj hvor blev jeg ked af det...men så viste det sig at stikket har løsnet sig og ikke sad fast :-D

mens jeg (i et par t.) tænkte 'hvad nu?? hvad skal jeg så finde på??' (vil ikke af med det af et par årsager - bl.a. pga. 3D som jeg stadig bruger ret meget) så begyndte jeg at lede efter en tv reparatør i nærheden af hvor jeg bor (men inden jeg ringede til dem så tjekkede jeg lige - for sikkerheds skyld :-) - stikdåsen ((og det er ikke lige frem helt 'ligetil' da den er gemt godt og grundigt)).

Bliv enig med dig selv om hvorfor og om du vil beholde det (jeg ved hvorfor jeg vil bruge 2-3000kr. på mit) og hvis 'ja' så kan du altid tjekke hvad det vil koste at undersøge fejlen og evt. fikse den (nyt mainboard, strømforsyning eller noget helt 3.) - men en ting er sikker: det kommer til at koste 2-3000kr :-)
Af allo
#335411
Rødtop skrev:3D kan du altså også få i nogle 2016 LG oled skærme, de er nok ikke dyrer end at smide midler i et så gammel en sag.
jeg vil for intet i verden bytte mit VT30 med et LG :-) - om det er så skulle være 2016 eller 2026 LG model :-)