Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lnielsen
#334800
Jeg overvejer at skifte fra Viaplay til YouTv pga. at det er billigere, men jeg er meget bange for at gå på kompromis med streaming kvaliteten. Jeg ser meget fodbold og er derfor meget obs på at kvaliteten er i orden. Er der nogen som har erfaring med YouTv og fodbold om det er OK eller hvordan?
Af Beckham
#334834
Hvis du går op i kvaliteten på din fodbold så bør du ikke vælge nogle af disse to. Så skal du over på klassisk kabel tv.
Af allo
#334839
+1 (mht.det som Beckham har sagt)

jeg gik over (fra kabel) til kort (streaming af sport - i min verden - er 100% no go hvis man ikke vil på kompromis med kvaliteten)
Senest rettet af allo 20. sep 2021, 22:29, rettet i alt 1 gang.
Af jkn789
#334846
+2. jeg har waoo store pakke med viaplay total inkluderet og der er stor forskel på at se fodbold via flow tv og via streaming, selv om viaplay streamer med 50 fps, er det ikke nær så godt som på flow tv og forskellen bliver endnu større når man ser fodbold på viaplays 4k kanal på flow tv, selv sammenlignet med deres 4k stream.
. Hvis du kigger på hvor mange Bits youtv streamer med er det noget under hvad viaplay streamer med.
så jeg ville blive hos viaplay og anbefale flow tv via kabel eller fibernet hvis du vil nyde god kvalitet på fodbold, det er så bare en ekstra fornøjelse at se det på en god oled skærm, jeg har ingen problemer med bevægelser af bold eller andet.
Af Henxian
#334849
Du skal huske en ting. Viaplay Sport tilbyder en del mere end YouTV. Med YouTV vil du kun kunne, se det der bliver vist på tv kanalen du har valgt. Du vil fx Ikke kunne se alle Premier League kampe og CL kampe og de ting der kun bliver vist på Viaplay. Derfor ville jeg helt klart vælge Viaplay Sport.